środa, 6 grudnia 2017

Konkurs mikołajkowy!



Witajcie kochani! 
Jak każdemu wiadomo, właśnie dzisiaj, dzieci i dorosłych odwiedza Święty Mikołaj! Ja wraz ze Szpilą postanowiłyśmy jeszcze bardziej umilić wam ten wyjątkowy dzień w roku. Mamy dla was konkurs, w którym zwycięzca sam wybiera sobie kolor, wzorki czy materiał z jakiego chce mieć etui na książkę
Dla miłośników książek coś świetnego! 
Zapraszam! 




Tak prezentują się przykładowe etui:







Zasady konkursu! 


- Krótko (lub długo) wyraź chęć udziału w konkursie :) 

 - Zaobserwuj bloga ;) 

- Polub mój fanpage --> Klik!
- Polub fanpage Szpili --> Klik!
- Odpowiedz na pytanie konkursowe! 
- Udostępnij link :) 



Pytanie konkursowe! 

Podaj swoją ulubioną świąteczną piosenkę i uzasadnij dlaczego to właśnie ta!
(Można podawać każdą piosenkę o tematyce świątecznej, zagraniczne również!) 




Prawidłowe zgłoszenie: 


Zgłaszam się! (Albo jak chcesz) :) 
Lubie fanpage jako: 
Obserwuje bloga jako: 
Udostępniam link: 
Odpowiedz: 






Życzę powodzenia! 
PS. Zwycięzca zostanie wybrany wspólnie przeze mnie i Szpilę! 
Regulamin konkursu --> Klik!



14 komentarzy:

  1. Cześć :)
    Obserwuje jako: Patrycja S
    Lubię fanpage jako: Patrycja Sura
    Udostępniłam link na facebook :)
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Moja ulubiona piosenka konkursowa to "Jingle Bell, jingle Bell". Uwielbiam tę piosenkę ponieważ jest wesoła i radosna. Wprowadza w świąteczny nastrój już w pierwszych swoich wersetach. Uwielbiam również covery wykonane w różnych aranżacjach. Od śpiewających krasnoludków po rockowe brzmienia. Za każdym razem co ją słyszę zaczynam się uśmiechać a moje koty szaleją po całym domu albo oglądają teledysk na laptopie razem ze mną. :)
    Życzę Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry :)
    Lubię fanpage jako: Patrycja Stasiak
    Obserwuję bloga jako: P S
    Udostępniłam link na fb :)
    Moją ulubioną piosenką świąteczną jest oczywiście Last Christmas Wham! Uwielbiam jej słuchać w każdym sklepie w każdej galerii handlowej ;) Wesołych Świat!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się!
    Lubie fanpage jako: Natalia Bachryj
    Obserwuje bloga jako: Weni
    Udostępniam link: https://plus.google.com/103345658020226140748/posts/SkYvGiPAC94?hl=pl
    Odpowiedz:
    Moją ukochaną piosenką świąteczną jest "ding dong" Ich Troje, śpiewam ją co roku odkąd tylko pamiętam. Więc to już kawał czasu bo... kiedy Ich Troje było modne? :D Podśpiewuję ją od 1 grudnia do Mikołaja i potem znowu, bo może i do mnie przychodzi Aniołek, ale Mikołaj przecież musi mu powiedzieć, że byłam grzeczna cały rok! Prawda? ;) Piosenka ta też przypomina mi o świętach, podczas których cała moja rodzina była na tym świecie i byliśmy przy jednym stole ;). Tak więc same ciepłe wspomnienia za nią idą♥
    link do piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=gA1g7JVCq7o
    e-mail: blogweni@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się!
    Lubię fanpage jako: Iza Wyszomirska
    Obserwuję bloga jako: Izabela Wyszomirska
    Udostępniam link: http://sza-terazczytam.blogspot.com/p/konkursy.html
    Odpowiedź:
    Moją ukochaną piosenką świąteczną jest "Wielkie świąteczne całowanie" Andrzeja Piasecznego i Seweryna Krajewskiego. Chciałabym dostać śnieżką zaproszenie na świąteczne całowanie w środku zimy. Może i nawet jakaś jemioła by się znalazła... :)
    https://www.youtube.com/watch?v=6VTIejaclNA&index=1&list=RD6VTIejaclNA

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się!
    Lubie fanpage jako: Aneta Królak
    Obserwuje bloga jako: Aneta Królak
    Udostępniam link:https://www.facebook.com/aneta.krolak.18/posts/2018142478466491
    Odpowiedź https://www.youtube.com/watch?time_continue=62&v=yXQViqx6GMY

    Dzięki tej piosence można poczuć mróz na policzkach oraz skrzypienie śniegu pod butami. Wokalistka ma piękny głos dzięki niej czuć świąteczny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się!
    Lubie fanpage jako: Sylwia Kobylińska
    Obserwuje bloga jako: Sylwia Kobylińska
    Udostępniam link: https://plus.google.com/106605785740546666314/posts/2EtzW2YdiBT?hl=pl
    Odpowiedz: https://www.youtube.com/watch?v=THcbQyFtCqg
    Moją ulubioną piosenką świąteczną jest "Driving Home For Christmas" Chris Rea. Mało znana piosenka w porównaniu do innych, jednak z całym przekonaniem mogę powiedzieć, że zapaleni kierowcy ją znają! Piosenka idealna na długie, zimowe wieczory. Miła dla ucha, z łatwym i chwytliwym tekstem. Wystarczy wsiąść do samochodu i zacząć śpiewać. Przy niej nawet największe jajo na drodze to pikuś ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się!
    Lubie fanpage jako: Drewniany Most
    Obserwuje bloga jako: Katrina
    Udostępniam link: http://drewniany-most.blogspot.com/p/konkursy.html
    Odpowiedz: Chyba najbardziej lubię kolędę "Uciekali" z "Metra" (https://www.youtube.com/watch?v=Ki4i6DB7M1I). Jest po prostu niebywale świąteczna, nostalgiczna z dobrym tekstem, ale jednocześnie wpada w ucho. Ach, i opowiada historię, za co uwielbiam piosenki musicalowe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się! :)
    Lubie fanpage jako: Agnieszka Czeszewska
    Obserwuje bloga jako: Irma
    Udostępniam link: https://ksiazki-wiktorii2.blogspot.com/2017/12/konkurs-mikoajkowy.html
    Odpowiedz: Moją ulubioną świąteczną piosenką jest All I Want For Christmas Is You-Mariah Carey, ponieważ ta piosenka mnie porywa. Jestem osobą, która nie lubi tańczyć, jest wybredna co do muzyki, drażnią mnie radiowe nowości to tego stopnia, że pozbyłam się radia i telewizora. Jednak kawałek Mariah za każdym razem wpędza mnie w stan radosnego sprzątania przed świętami. Uwielbiam choinkę, jednak święta Bożego Narodzenia kojarzą mi się nie z rodzinną atmosferą, a ciągłym gotowaniem w biegu mimo braku sił, fałszywymi życzeniami. Słysząc ten utwór utwierdzam się w tym, że to nie góra prezentów dawanych "bo tak wypada" jest ważna, nie pękający pod wpływem ilości jedzenia stół, nie jest dla mnie ważne to czy w święta będzie śnieg, deszcz, grad czy wichura. Ważne w trakcie świąt jest dla mnie poczucie więzi z najbliższą osobą. Nie zgrają ciotek, co obgadują za plecami, nie gronem wujków którzy oglądają Kewina. Najważniejsze osoby dla mnie to moja mama, siostra i mój ukochany mąż. Jestem w takim wieku, że zakładam swoją własną rodzinę, dlatego ON, JEGO obecność, jest dla mnie niezbędna. Kocham go całym sercem, czuję pustkę, gdy go nie ma u mego boku. Chciałabym stworzyć mojej przyszłej rodzinie prawdziwe święta Bożego Narodzenia, tj poczucie wspólnoty z najbliższymi. A mój Maciej mi w tym pomoże. Póki nie mamy dzieci możemy pragnąć tylko siebie pod jemiołą. Nie barszczu z uszkami, nie komedii w telewizji. Pragnę wspólnego ciepła, przytulenia, czułości. Tylko tego do szczęścia potrzebuję. Ta piosenka skradła mi serce wiele lat temu, dużo wcześniej przed naszym poznaniem. Wydawała mi się piękna ale raczej jej przesłanie według mnie nie mogło się spełnić w moim życiu. Było zbyt infantylne. Dziś mogę powiedzieć/napisać, że „Wszystko co chcę na święta to Ty, Kochanie”.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udostępniam link: https://www.facebook.com/Agnieszka.Czeszewska.89
      To mój profil na fb, link jest dostępny od kilku dni :)

      Usuń
  9. Witam, 😁
    Etui na książki od Szpili są takie śliczne, że udział w konkursie to niemalże opcja nie do przegapienia.

    Bloga obserwuje jako Monika Szpila, tak samo jeśli chodzi o fanpage Twój i Szpili.

    A piosenka która momentalnie wprowadza mnie w Świąteczny nastrój i zawsze błyskawicznie poprawia mi humor nastrajajac pozytywnie do Świata i ludzi to piosenka de su pt. Kto wie.

    Oby tym razem moje marzenie się spełniło, bo tam za rogiem na pewno stoi anioł z Bogiem 😃

    OdpowiedzUsuń
  10. Melduję się! Przydałaby się taka ochrona antykotowa, a w zimowe wieczory gdy wszystkie kociaki siedzą ze mną w pokoju to tym bardziej :P
    Lubie fanpage jako: Judyta Maciejczyk
    Obserwuje bloga jako: Judyta Maciejczyk
    Udostępniam link: https://www.facebook.com/judyta.maciejczyk.7/posts/1511437342296844
    Odpowiedz: Może nie będę oryginalna, ale moją ulubioną świąteczną piosenką jest kolęda "Jezus malusieńki". Uwielbiam czas gdy zbieramy się całą rodziną przy wigilijnym stole i po kolacji śpiewamy właśnie tą kolędę. A dlaczego własnie ta? Bo odkąd pamiętam mama zawsze mi ją śpiewała gdy nie umiałam zasnąć, tak samo moja ciocia mojej kuzynce. Jedyna pieśń która potrafiła nas uśpić. W przyszłości na pewno będę spiewać ją moim dzieciom - tak myślę, że śpiewanie "Jezus malusieńki" stanie się naszą stałą tradycją jako pieśń, która będzie zaczynała nasze wspólne kolędowanie ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się! :)
    Lubie fanpage jako: Edyta Chmura
    Obserwuje bloga jako: Edyta Chmura
    Udostępniam link: https://www.facebook.com/edyta.chmura.12/posts/732879146910292
    Odpowiedz:
    Najbardziej lubię "All I Want For Christmas is You" w wykonaniu Mariah Carey. To nie jest hit na jeden sezon, nie "obowiązkowa" świąteczna piosenka, bo przecież każdy szanujący się wokalista musi takową nagrać. Brzmi w radiu od lat, podobnie jak "Last Christmas". Jest żywiołowa, pełna radości i optymizmu, a do tego mówi o tym, co najważniejsze w święta. Bo czym by one były, gdyby trzeba je spędzać w samotności, bez osób bliskich sercu? To przecież ludzie tworzą magię świąt, nie prezenty czy pyszne jedzenie. Lubię się wygłupiać przy tej piosence ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Biorę udział z przyjemnością
    Lubię fb i blog jako Dagmara Kowalewska
    Udostępniłam https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10215397648033256&id=1198585921
    Moja ulubiona to piosenka LAST CHRISTMAS WHAM
    Gdy słyszę ja w radiu to już mi świątecznie!
    Uwielbiam kocham!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się z przyjemnością! ;)
    Obserwuję bloga jako marta9219
    Lubię Fanpage jako: Marta Ancygier
    udostępniam na fb ;)
    Moja ulubiona piosenka świąteczna to: https://www.youtube.com/watch?v=7eYLTg9Y2Dw
    Uwielbiam ją ponieważ jest to wesoły, rytmiczny, oryginalny kawałek śpiewany przez ekipę dziennikarzy ;) Zazwyczaj wraca do mnie już w połowie listopada ;)

    OdpowiedzUsuń

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo staram się prowadzić skrupulatnie i starannie. Jednak jak wiadomo każdemu, nie wszystko jest idealne, dlatego jeżeli masz jakieś uwagi lub pomysł na ulepszenie bloga, to pisz śmiało! Każdy pomysł jest na wagę złota. Każdą radę bądź sugestię przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach. Jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubię wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak więc nie przedłużając zapraszam do mojego świata, gdzie książki stanowią jego centrum.