piątek, 6 kwietnia 2018

Wyniki konkursu #1 i #2



Hej kochani!
Dzisiaj przybywam do was z wynikami dwóch konkursów, które trwały u mnie od 1 marca do 30 :)). 
Zapraszam  ;))


Pierwsze wyniki: 



Dziękuje każdej osobie za udział w zabawie! Cieszy mnie to, że z każdym konkursem jest nas więcej! :))







Książkę pod tytułem "Begin again" wygrywa osoba z numerem: 2
Jest to Pani Just Art!  Gratuluję gorąco! Poproszę o kontakt do poniedziałku wraz z adresem do wysyłki! Można pisać na maila: ksiazki.wiktorii@onet.pl lub na mojego fanpage :) 



Drugie wyniki: 



Dziękuje każdej osobie za udział w zabawie! Cieszy mnie to, że z każdym konkursem jest nas więcej! :)) 






Książki pod tytułem "Szamanka od umarlaków" oraz "Demon luster" wygrywa osoba z numerem: 10 
Jest to Pani Roksana Wilk Gratuluję gorąco! Poproszę o kontakt do poniedziałku wraz z adresem do wysyłki! Można pisać na maila: ksiazki.wiktorii@onet.pl lub na mojego fanpage :) 
 


Dziękuję raz jeszcze każdemu za udział :)) 
Obie Panie proszę o kontakt do poniedziałku, w innym wypadku będę zmuszona wybrać innego zwycięzce! 


Dziękuję bardzo! 

4 komentarze:

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo staram się prowadzić skrupulatnie i starannie. Jednak jak wiadomo każdemu, nie wszystko jest idealne, dlatego jeżeli masz jakieś uwagi lub pomysł na ulepszenie bloga, to pisz śmiało! Każdy pomysł jest na wagę złota. Każdą radę bądź sugestię przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach. Jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubię wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak więc nie przedłużając zapraszam do mojego świata, gdzie książki stanowią jego centrum.