niedziela, 19 marca 2017

Wyniki konkursu!




Witajcie kochani!
Dziś przychodzę do was z WYNIKAMI KONKURSU!
Muszę wszystkim podziękować, za udział!
Razem zgłosiło się was 38! Dziękuję!
Oczywiście zwycięzca jest tylko jeden, dlatego poniżej ogłoszę osobę która ma do mnie napisać na maila w przeciągu 3 dni z adresem na który mam wysłać książkę!
Gratuluję gorąco zwycięzcy i dziękuję każdemu z osobna za zabawę!







"Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą"
                                                                                                                                   - św. Augustyn



Zwycięzcą zostaje! 
WIKTORIA GUZIEWICZ z numerkiem 6! 


(przepraszam za zdjęcie, ale komputer sc zrobić nie chciał, ma dzień buntu, znowu...) 


Gratuluję zwycięzca i czekam na maila od Ciebie! :) 
Mój mail: ksiazki.wiktorii@onet.pl 
Zachęcam każdego do udziału w dwóch pozostałych konkursach! 
  1. Konkurs #1
  2. Konkurs#2








7 komentarzy:

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo staram się prowadzić skrupulatnie i starannie. Jednak jak wiadomo każdemu, nie wszystko jest idealne, dlatego jeżeli masz jakieś uwagi lub pomysł na ulepszenie bloga, to pisz śmiało! Każdy pomysł jest na wagę złota. Każdą radę bądź sugestię przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach. Jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubię wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak więc nie przedłużając zapraszam do mojego świata, gdzie książki stanowią jego centrum.