sobota, 14 marca 2020

Powrót i Koronawirus


Hej!
Dawno tutaj nie zaglądałam, niestety. Za każdym razem mówię sobie, tym razem uda mi się napisać post na bloga lub coś przeczytać, jednak przez studia i mnóstwo kolokwiów całe moje plany zostają spalone na panewce. 
Jednak to koniec! 
Przez kwarantannę, która ma obowiązywać przez dwa tygodnie mam czas na naukę oraz przyjemności, dlatego też wracam do pisania! Jak wiecie kwarantanna ma zapobiec rozprzestrzenianiu się wirusa i pomóc w walce z nim. Dla wielu ten stan jest powodem dla paniki, jednak proszę was zachowajcie spokój. To tylko dwa tygodnie które poświęcić można na wiele różnych rzeczy, na które normalnie nie mamy czasu. Na czytanie, pisanie, oglądanie seriali i filmów, sprzątanie czy nawet granie na komputerze. Warto również przypomnieć, że nie jest to okres ferii czy wakacji,dlatego nauka jest również ważna! ;)
#Zotańwdomu i zróbcie to na co nigdy nie mieliście czasu! 
Niedługo na blogu pojawi się nowa recenzja, więc podczas tych wielu czynności nie zapomnijcie wpaść też do mnie od czasu do czasu! :)

2 komentarze:

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo staram się prowadzić skrupulatnie i starannie. Jednak jak wiadomo każdemu, nie wszystko jest idealne, dlatego jeżeli masz jakieś uwagi lub pomysł na ulepszenie bloga, to pisz śmiało! Każdy pomysł jest na wagę złota. Każdą radę bądź sugestię przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach. Jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubię wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak więc nie przedłużając zapraszam do mojego świata, gdzie książki stanowią jego centrum.