środa, 21 września 2016

,,Anatomia zdrady'' Wojciech Wypler










''(...) ludzie kłamią niej więcej tak często, jak często powinni myć zęby, czyli około dwa razy dziennie''. 













„Biorę udział w konkursie „Wygraj konsultację terapeutyczną STRES-RESET z psychologiem

Wojciechem Wyplerem z okazji premiery jego książki „Anatomia zdrady”.






   W dzisiejszych czasach nasze życie opiera się na kłamstwach. Nie ma człowieka, który ,,nie kłamię'', albo ,, nie wyjawia prawdy'' jak to nazwiemy nie ma znaczenia. Kłamstwo to kłamstwo, a zdrada to zdrada. Nie zmienimy tego. Ludzie chcąc chronić swój wizerunek, albo nie ujawniać bolesnej prawdy, po prostu kłamią, albo jak to nie którzy mówią ,,wyjawiają pół prawdy''. Tak jest zbudowany świat, świat XXI wieku. Mamy telefony, komputery i Internet na co dzień, co dodatkowo kusi do kłamania i zdradzania naszych obecnych partnerów. Nie jesteśmy pokoleniem świętym i każdy z nas kłamię, jedni to robią w mało istotnych sprawach, a inni w rzeczach ogromnych i ważnych, nie zmienimy tego. Nie zmienimy natury ludzkiej, ale jest jedno co możemy zrobić. Możemy postarać się rozpoznać kłamstwo i go unikać, mamy możliwość obronić się przed rzucanymi w nas kłamstwami od osób nam bliskich. 




,,Masz prawo czuć to wszystko, co czujesz. Każdy negatywny stan emocjonalny jest bardzo ważnym sygnałem, który powinniśmy odczytać i wykorzystać do tego, aby skutecznie kierować własnym życiem i w przyszłości nie doznawać już dyskomfortu w podobnym nasileniu''.




   Proste gadanie, no nie? Rozpoznanie kłamstwa czy zdrady nie jest łatwe, czasami dla osoby, która wcześniej nie miała styczności z takimi rzeczami, wręcz nie możliwe. I tutaj takim osobom, ale i reszcie przychodzi z pomocą Wojciech Wypler, autor poradnika pt. ,,Anatomia zdrady''. Pan Wapler tłumaczy nie tylko jak rozpoznać zdradę, pomaga nam pokonać strach przed poznaniem prawdy, nawet bardzo dla nas bolesnej, pomaga nam wyjawić prawdę i wyciągnąć informację prawdziwą z kłamców i oszustów, którzy bardzo często, kryją się między znajomymi, czy w rodzinie. Ten poradnik to dla nas tajna broń, to instrukcja jak sobie radzić ze zdradą, każda osoba powinna sięgnąć po ten poradnik, bo chcąc nie chcąc każdy z nas może być ofiarą zdrady! 




,,Jeżeli w otoczeniu człowieka pojawiają się nieobojętne mu osoby, które w nieuczciwy sposób, ale skutecznie, osiągają swoje cele i budzą dodatkowo sympatię, podziw lub też zazdrość otoczenia, to prawdopodobieństwo naśladowania takiego zachowania niebezpiecznie rośnie''.




   ,,Anatomia zdrady'' to wspaniały poradnik, który uświadamia nam, że nawet my możemy zostać oszukani, okłamani czy zdradzeni. Nie ma zasady, że nas to nie dotyczy. Życie polega na zaskakiwaniu i nie zawsze te niespodzianki są przyjemne, bardzo często potrafią złamać nam serce. Dlatego tak ważne jest przygotowanie się na takie okazję, żeby móc stawić im czoła, a nie chować głowę w piach, w naszym przypadku pod kołdrę. Trzeba stawiać czoła problemom, radom i oszustwom! Trzeba walczyć! Wojciech Wypler napisał poradnik w sposób luźny i przyjemny, nie ma zwrotów nie zrozumiałych. Wszystko jest gotowe do czytania i uczenia się jak walczyć i wygrać! Sprawy poruszone w poradniku to nie tylko zdrada i kłamstwa. To również wiele innych nam problemów z którymi możemy się zmagać na co dzień. Jestem bardzo mile zaskoczona faktem, że po raz kolejny w tym roku trafiłam na książkę polskiego autora, która przypadła mi do gustu! Zaczynając tą książkę siadałam do niej niechętnie, jednak po pierwszym rozdziale poszło jak bieg człowieka, którego gonią głodne psy, czyli błyskawicznie. Jestem bardzo zadowolona, że udało mi się otrzymać taką książkę i wziąć udział w konkursie, na który idzie ta recenzja. 



Polecam gorąco! 






Książka: Anatomia zdrady
Autor: Wojciech Wypler
Liczba stron:  224
Wydawnictwo: MUZA SA
Data wydania: 14 września 2016 r






Za możliwość przeczytania tej książki dziękuję wydawnictwu MUZA SA! 




2 komentarze:

  1. Książka zapowiada się naprawdę interesująco, muszę przeczytać!
    Tymczasem zapraszam na mojego bloga http://ksiazkidobrejakczekolada.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten tytuł mnie szczerze zaintrygował. Zapisuję na moją listę książek doi przeczytania. Dziękuję i zapraszam do siebie. Być może w mojej wirtualnej biblioteczce też coś Ci się spodoba ;)

    www.bookiecik.pl

    OdpowiedzUsuń

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo staram się prowadzić skrupulatnie i starannie. Jednak jak wiadomo każdemu, nie wszystko jest idealne, dlatego jeżeli masz jakieś uwagi lub pomysł na ulepszenie bloga, to pisz śmiało! Każdy pomysł jest na wagę złota. Każdą radę bądź sugestię przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach. Jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubię wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak więc nie przedłużając zapraszam do mojego świata, gdzie książki stanowią jego centrum.