czwartek, 31 marca 2016

Podsumowanie Marca


Podsumowanie Marca 




Witajcie kochani!
I tak minął nam kolejny miesiąc. Powiem szczerze nie wyszedł ten miesiąc tak jak chciałam. Pod koniec lutego w  planach miałam przeczytać, więcej niż 6 i pół książki, jednak nic z tego nie wyszło.
Miesiąc ogólnie dla mnie był pełen niespodzianek i radości. Czytanie za to, to klapa. No, ale przejdźmy do sedna  :)




Książki przeczytane w Marcu; 

1. 





,, Mara Dyer. Tajemnica '' - Michelle Hodkin   412 stron 








2. 




,, Mara Dyer. Tajemnica '' - Michelle Hodkin  - 478 stron 







3. 



Skończyłam ,, Losin Hope '' Colleen Hoover zaczętą w Lutym.

275 stron 







4. 




,, Mara Dyer. Zemsta '' - Michelle Hodkin - 60 z 464 stron 









Liczba przeczytanych stron;  1225
Najlepsza przeczytana książka; Mara Dyer. Tajemnica - Michelle Hodkin
Najgorsza przeczytana książka; Mara Dyer; Przemiana - Michelle Hodkin



Narzekałam w zeszłym miesiącu na, mało przeczytanych książek '', jednak w tym to porażka totalna. Chciałabym mieć już testy gimnazjalne za sobą. Wtedy będę miałam walkę o oceny, a potem luz i bluz:) 
Kochani, jednak bez paniki bloga nie kasuje, ani nic takiego po prostu do 21 Kwietnia mogę rzadziej się pokazywać, mam nadzieję, że mnie rozumiecie.
Na przyszły tydzień mam w planie naukę, więc książek nie planuje:) Mam nadzieję, że to przeżyje:)
Teraz powiem coś zabawnego, mój tata czytając to będzie cieszył się jak dziecko. Ja nareszcie biorę się do nauki! No, na reszcie:) Spokojnie, taki mam plan:))
Przy okazji go pozdrawiam, bo wiem, że to przeczyta. Zawsze czyta, a potem narzeka, że pisze a się nie uczę.
Tak, więc do kolejnej recenzji i posta kochani!

10 komentarzy:

  1. moją statystykę w tym miesiącu podbudowała podróż pociągiem, bo dwie książki wtedy przeczytałam. ;) a miesiąc kończę chyba z ośmioma, ale to musiałabym policzyć na spokojnie. ;)
    pozdrawiam i powodzenia z nauką! ;)
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki przyda się:) Zazdroszczę tylu przeczytanych książek:)
      Ja nie mam czasu: ( Eh w pociągu jak się nie ma, co robić to najlepiej czytać:)
      Ślę buziaczki:**

      Usuń
  2. Fajnie, że powstają takie blogi. Widzę, że ambitnie podchodzisz do czytania książek. Zazdroszczę, ja niestety mam mało czasu na czytanie książek. Zwykle zaglądam częściej do rozporządzeń i instrukcji dotyczących geodezji i kartografii.

    http://aleksandramakota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham czytać i bardzo poważnie do tego podchodzę:)
      Bardzo miło mi słyszeć, że ktoś to zauważa:)
      Moje życie to też ciągła gonitwa i powiem szczerze, że niekiedy też nie mam, kiedy czytać, tak będzie na przykład na początku Kwietnia ( do egzaminów). Jestem uzależniona od książek i są dla mnie jak tlen, dlatego właśnie wiele rzeczy w życiu muszę zmienić, żeby mieć na nie czas.
      Trudne jest to, ale trudno, czego się nie robi dla czegoś, co się kocha.
      Ślę buziaki:**
      PS. Mam nadzieję, że znajdziesz moment do czytania:))

      Usuń
  3. Ale ja Ci zazdroszczę pisania testów gimnazjalnych! Obecnie jestem na pierwszym roku studiów i pamiętam jak bardzo stresowało mnie zdawanie ich, ale jednocześnie jak dorośle czułam się mogąc napisać egzamin, który chociaż trochę przypominał maturę! No i to były moje najfajniejsze szkolne czasy :D (kurde, zaczynam gadać jak trzydziestolatka).
    Fajnie, że przeczytałaś Losing Hope, mam nadzieję, że znajdę na tę książkę czas jeszcze przed sesją, bo od dawna za mną chodzi. I nie przejmuj się, że w tym miesiącu przeczytałaś trochę mniej. Ważne, że w ogóle znajdujesz czas na swoją pasję!
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moją pierwszą recenzję :) http://ksiazkowoholizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się tak nimi nie cieszę :)) Boje się panicznie. W styczniu tak sobie myślę, mam jeszcze kupę czasu, więc potem sobie wszystko powtórzę, a teraz patrze i mamy Kwiecień! Teraz znów nie zdążę.
      Płakać mi się chce! Matura jeszcze daleko :)) Za 3 lata, będę się nią zamartwiać. Teraz muszę napisać dobrze egzaminy i dostać się do dobrego liceum, co stanowi kolejny problem. Nie wiem gdzie mam pójść :(( Moje problemy, noo :((
      Wiesz, jak trzydziestolatka nie mówisz, nie przesadzajmy! Młoda jesteś, spokojnie :D Powodzenia na studiach :))
      Ślę buziaczki :***

      Usuń
  4. Nie czytałam tej trylogii o Mare (tak to się odmienia?) polecasz? Wiele słyszałam i dobrego na jej temat, ale i złego. Sporo książek przeczytałaś. Gratuluję wyniku, mój nie jest taki dobry. :/
    Buziaki :*
    Fantastic books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała seria, według mnie jest naprawdę świetna, bo wszystko w niej stanowi jedną wielką zagadkę. Czytając, cały czas ma się wrażenie, że za chwile coś na nas wyskoczy :)) Ja przynajmniej miałam takie odczucia :))
      Wiele słyszałaś, bo każdy ma inny gust i każdy ma na jej temat inne zdanie :) Mi osobiście się bardzo podobała i polecam Ci ją, bo jest naprawdę ciekawa. Na razie mówię o tych 2 częściach, bo trzeciej jeszcze nie skończyłam :)) Jak skończę wrzucę recenzję :)) Mój wynik też nie jest dobry :(( Jestem nim załamana, bo kocham czytać, ale mam tak mało czasu teraz, szkoda mówić. Nie smuć się, mam podobną sytuację :)) Mam nadzieję, że w Kwietniu będzie u ciebie lepiej, bo u mnie na pewno nie, przez egzaminy. W Maju będzie bardzo dużo i recenzji i przeczytanych książek. Tak, więc zapraszam :)
      Ślę buziaczki :**

      Usuń
  5. To jest mało? Ja przeczytałam jedną eh...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie w Kwietniu będzie lepiej :))
      Mam nadzieję, że i u mnie :))
      Ślę buziaczki :**

      Usuń

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo próbuje prowadzić bardzo starannie, jednak nie wszystko mam idealnie, dlatego jeżeli widzisz jakieś błędy lub masz pomysł na ulepszenie mojego świata, pisz śmiało!
Każdy pomysł bądź sugestie przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach, jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubie wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak wiec zachęcam Cię do komentowania i zaglądania do Książek według Wiktorii.
Ślę buziaki :**