wtorek, 8 marca 2016

Dzień kobiet 2016


Dzień kobiet 



Witajcie kochani, 
I doczekaliśmy się razem 8 Marca, czyli dnia kobiet! Z tej też okazji postanowiłam opowiedzieć trochę więcej o sobie, bo wiem, że pośród czytelników są osoby, które lubią poznawać blogera bliżej niż przez stronę na blogu ,, O autorce ''.
Tak też zapraszam Was do poznania mnie troszeczkę bliżej :))
Z okazji Dnia kobiet mam ogromny zaszczyt złożyć każdej dziewczynie, kobiecie czy dziewczynce życzenia z okazji jej święta! Pamiętaj kochana dzisiaj to TY jesteś najważniejsza :)) 



Marzec wyjął grosik srebrny, Teraz będzie mu potrzebny.Do kwiaciarni marzec pobiegł,Kupić bukiet na Dzień Kobiet.

 No to zaczynam;
  • Mam na imię Oliwia, jednak wszyscy mówią do mnie Wiktoria (czemu? Nie mam bladego pojęcia ) 16 maja obchodzę moje 16 urodziny a 25 czerwca pierwsze urodziny mojego bloga ;))  
  • Chodzę do klasy europejskiej, ponieważ kocham uczyć się języków obcych, najbardziej języka angielskiego. Jak już każdy chyba wie na tej planecie, marzę, aby w przyszłości wyjechać do New York i zamieszkać tam na stałe.
  • Zaczęłam prowadzić bloga, powiem szczerze sama nie wiem dlaczego. Pewnego dnia stwierdziłam, że założę kolejnego bloga (tak kolejnego, przed tym miałam ich mnóstwo, jednak prowadziłam je tylko dwa tygodnie, a potem rezygnowałam) i tak też powstał ten blog. 
  • Jestem osobą o bardzo specyficznym charakterze. Kocham czytać romanse i płakać na wzruszających filmach bądź momentach książki, jestem delikatna i bardzo wrażliwa, mimo że na taką osobę nie wyglądam na pierwszy rzut oka. 
  • Moim największym marzeniem z dzieciństwa, było zostaniem modelką, lub księżniczką. Ej, ale kto w wieku 7 lat nie pragnął zostać księżniczką ? Ja się od takich dzieci nie różniłam niczym :)
  • W podstawówce miałam ogromne szczęście (czujecie ten sarkazm ? : D)  i zawsze, kiedy mijałam jakiś słup na ulicy, zawsze musiałam w niego wejść. Rodzice do tej pory się ze mnie śmieją, bo to było bardzo zabawne, według nich. Ja dalej uważam, że to nie jest, ani nie było nigdy śmieszne :) 
  • Uwielbiam słuchać muzyki i czytać książki. Najbardziej lubię mieć słuchawki na uszach z puszczoną muzyką i czytać książkę, w ten sposób najłatwiej jest mi się skupić na treści danej powieści. 
  • Nienawidzę osób, które spojlerują treść książki. Nienawidzę tego .... 
  • Mam bardzo denerwujący trik nerwowy. Kiedy jestem pytana, z czego kol wiek na środku klasy, muszę mieć coś w ręce, cokolwiek! Bez tego mam ochotę uciekać przez okno. Dosłownie .... 
  • Myśląc, kręcę włosy na palce. Robię to już tak długo, że sama już tego nie zauważam. W klasie tylko wszyscy narzekają, b nie daje im się to skupić :) Biedaczki
  • Mam uczulenie na sierść i nabiał (i wiele innych rzeczy, ale nie chce mi się ich wymieniać :)) 
  • Posiadam króliczka (Rubi)  i koszatniczkę (Leon)
  • Zawsze chciałam mieć psa i dalej bardzo chce :) 
  • Mam młodszego o trzy lata brata, geniusza. W szkole ma najlepszą średnią ze wszystkich. Szkoda, że nie może mi trochę mózgu pożyczyć :) 
  • Kiedy, jestem zmęczona, zaczynam się zachowywać, jakbym coś brała. To mój najzabawniejszy stan :)
  • Ludzie się mnie bardzo często pytają, skąd ja biorę tyle energii, że codziennie się uśmiecham. Dalej na to pytanie nie znam odpowiedzi :) 
  • Kocham szkicować ołówkiem. Maluję, kiedy się nudzę,  kiedy chce odpocząć. 
  • Od dzieciństwa bardzo często boli mnie głowa. Mimo że jestem już dużo starsza, to się nie zmieniło we mnie. 
  • Zawsze chciałam czytać w myślach i latać :) Dalej tego chce ....
  • Nie lubię ,, Zmierzchu '' Stephenie Meyer. Każdy tak się tym zachwyca, a ja po przeczytaniu wszystkich części, dalej tego nie rozumiem :/ 
  • Kocham Colleen Hoover, to moja ulubiona w świecie autorka.
  • Nienawidzę spódnic i sukienek :) Zawsze spodnie.
  • Mam długie blond włosy i szare oczy (wiem, wiem, wygląd powinien być na początku, jednak ja jestem osobą, która wszystko robi na opak, więc i tu jest inaczej :P) 


I tak dobiegam do końca tego mojego poznania :)) Mam nadzieję, że coś macie ze mną wspólnego :)) 
Jeszcze raz, życzę każdej dziewczynie, dziewczynce czy kobiecie wszystkiego najlepszego z okazji jej święta :)) 

2 komentarze:

  1. Miło Cię poznać! :) Oby ta energia, którą masz w sobie na co dzień nie opuszczała Cię przez cały rok :) Pozdrawiam http://olamabloga24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No hej Oliwieu x'd Trzeba było dopisać "W Wiśle było śmiesznie. Oliwia złamała rękę/nogę" (nie pamiętam x'd) x'dd ~Magodeu

    OdpowiedzUsuń

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo próbuje prowadzić bardzo starannie, jednak nie wszystko mam idealnie, dlatego jeżeli widzisz jakieś błędy lub masz pomysł na ulepszenie mojego świata, pisz śmiało!
Każdy pomysł bądź sugestie przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach, jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubie wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak wiec zachęcam Cię do komentowania i zaglądania do Książek według Wiktorii.
Ślę buziaki :**