poniedziałek, 15 lutego 2016

Zostałam nominowana do LBA


Zostałam nominowana do LBA 





Witajcie kochani !
Zostałam nominowana do LBA czyli Liebster award :) Za tą nominację, dziękuje bardzo Gabrieli Sz, z  bloga Sznaxi. Dziękuje Ci bardzo i gorąco pozdrawiam :D
Pytania do tego Lba nie dotyczą książek, ale myślę, że odpowiedzi mogą być zabawne więc, postanowiłam go zrobić :D
No to zaczynamy ;)

1. Od kiedy piszesz bloga ? 

Bloga prowadzę od 25 czerwca 2015 roku :D Był to czwartek :))
Niedługo urodzinki bloga :))

2. Ile masz lat ? 

Mam w tym roku 16 lat :))Na razie mam 15 :))

3. Masz jakieś zwierzątko ?

Mam królika który zwie się Rubi i koszatniczkę, która nazywa się Leon <3 Kocham je bardzo, bardzo :))

4. Masz rodzeństwo ?

Tak mam młodszego brata, który zwie się Wiker add :P Założył nawet bloga, bo chciał być ,, lepszy ode mnie '', jednak prowadził go 2 dni i nagle stwierdził, że mu się już nie chce :)) Pamiętam, że jak byłam młodsza, też tak robiłam :P

5. Jaki jest twój ulubiony zespół/ piosenkarz/ piosenkarka ?

Powiem szczerze, nie umiem odpowiedzieć na to pytanie :) Kocham słuchać muzyki KAŻDEJ. Nie mam ulubionego piosenkarza, czy zespołu. Myślę, że chyba najczęściej słucham Z.B.U.K.U., bo ma naprawdę, niesamowite piosenki :))

6. Od kiedy masz bloga ? 

Tak jak mówiłam w pierwszym pytaniu od 25 czerwca 2015 roku i już niedługo mój blog będzie świętował cały rok :D

7. Co byś chciała w sobie zmienić ? 

Myślę, że jest tego bardzo dużo :/ Wymienię najważniejsze dla Was :)) Najbardziej chciałabym schudnąć :) i to BARDZO dużo :)) Chciałabym też mieć dłuższe włosy :D

8. Lubisz czytać książki ? 

Nie lubię .......

Ja to kocham <3 :)) 

9. Jaki napój najbardziej lubisz ? 

Chciałbym schudnąć, ale jest uzależniona od coli :/ Kocham cole i pije ją litrami, co jest straszne ;/ Walczę z tym :)) Mam nadzieję, że się uda :) Trzymajcie kciuki :))

10. Masz laptop czy komputer ?

Ja mam 2 laptopy i dwa komputery :D Mam gdzie pisać :))

11. Jaki serial lubisz ?

Jestem ksiązkoholiczką, ja nie oglądam seriali. Znaczy oglądam, ale nie tak, że każdy odcinek i tak dalej. \
Oglądam to co aktualnie leci w telewizji :)) Najbardziej lubię chyba Agenci NCIS. :))



Mi się bardzo spodobał ten LBA i jeszcze raz bardzo dziękuje za nominacje :D
Zachęcam Was kochani do obserwowania i komentowania mojego bloga :)) 
Każdy komentarz i obserwator to dla mnie dodatkowa zachęta do pisania :D
Zachęcam Was również do przeczytania mojej pracy, którą pisze na wattpadzie pod pseudonimem White Kalmen :D Klik - tutaj macie linka :D


Nominuję do tego LBA; 

1. Regał na poddaszu
2. Ksiązki życiem
3. I każdego kto chce zrobić ten TAG :D 

Pytania; 
1. O kiedy piszesz bloga ?
2. Ile masz lat ?
3. Jakie zwierzątko posiadasz ?
4. Jakie jest twoje największe marzenie ?
5. Jaka jest twoja ulubiona książka i film ? 
6. Czego nienawidzisz ?
7. Twoja ulubiona piosenkarka/ piosenkarz/ zespół
8. Masz komputer czy laptopa ?
9. Jaki napój najbardziej lubisz ?
10. Co byś chciała w sobie zmienić ?
11. Masz rodzeństwo ?


Podawajcie swoje linki do blogów i do tego Tagu :D

Milutkiej zabawy kochani ! 




7 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy post.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesujące odpowiedzi :)

    Buziaczki! ♥
    Zapraszamy do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    + obserwujemy i zachęcamy do odwiedzenia nas i zaobserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam koleżankę, która jest strasznie uzależniona od Coli, ale przynajmniej zawsze wiadomo, co jej kupić, żeby ją uszczęśliwić albo na przeprosiny xD
    Gratuluję tak długiego stażu, ja swojego bloga założyłam w połowie sierpnia, więc do urodzin jeszcze daleko ;) A seriali też nałogowo nie oglądam, jakoś nie jestem w stanie się wciągnąć, tylko od czasu do czasu coś kryminalnego, w tym również NCIS.

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi cola, to moja pięta achillesowa. Mam tak samo, chce ktoś mnie przeprosić ?
      Daje mi cole :)) Nałóg tak samo jak czytanie :))
      Chciałabym zrzucić trochę, ale z colą daleko nie zajdę w tym kierunku. Staram się zmniejszać ilość coli :*
      Mi na początku, było bardzo trudno prowadzić bloga, ale czym dłużej go prowadzisz tym bardziej staje się to rutyną.
      Teraz codziennie wchodzę i patrzę co nowego się działo,ale postów codziennie nie wstawiam, bo mimo, że bardzo bym chciała nie mam na to czasu.:*
      Uwierz mi na słowo, czym dłużej będziesz pisała i go prowadziła to rok Ci zleci szybciutko :))
      Pozdrawiam Cię gorąco i życzę powodzenia w blogowaniu :*

      Usuń
  4. Super LBA, strasznie podoba mi się twoja estetyka robienia postów. Trzymam kciuki! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię kiedy, coś jest estetyczne :))
      W ten sposób czytelnikom lepiej się czyta, ale mi w ten sposób wygodniej się pisze :))
      Pozdrawiam Cię i dziękuje za trzymanie kciuków :*

      Usuń

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo próbuje prowadzić bardzo starannie, jednak nie wszystko mam idealnie, dlatego jeżeli widzisz jakieś błędy lub masz pomysł na ulepszenie mojego świata, pisz śmiało!
Każdy pomysł bądź sugestie przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach, jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubie wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak wiec zachęcam Cię do komentowania i zaglądania do Książek według Wiktorii.
Ślę buziaki :**