niedziela, 14 lutego 2016

Walentynki



Walentynki 







Witajcie kochani !!
Dziś pierwsze walentynki na moim blogu i z tej okazji przygotowałam coś specjalnego.





Otóż z okazji dnia zakochanych, postanowiłam wymienić 5 swoich ulubionych par książkowych 
Myślę, że idealnie pasuje to do dzisiejszego, specjalnego dnia :))
Życzę Wam kochani również szczęśliwych walentynek i mile spędzonego dnia z ukochanym bądź ukochaną
Każdy zasługuje na odrobinę miłości <3 

Pierwszą parą, która zawsze wspominam i wracam do ich historii średnio 2 razy w tygodniu jest;
  • Layken Cohen i Will Cooper z książki autorstwa Colleen Hoover pt ,, Pułapka uczuć '' 
Ta książka tak jak  bohaterowie zawładnęli moim sercem. Colleen Hoover to moja ulubiona pisarka i czytam wszystkie jej dzieła, jednak ta historia mnie wzruszyła i się po prostu zakochałam <3 Layken to niesamowita dziewczyna, a Will ? Will to chłopak z marzeń. Mogłoby się wydawać ludzie idealni, jednak po poznaniu ich historii, serce rwie się do kochania, a z oczu płyną łzy, jak z fontanny. To para pokazuje jak kochać mimo bólu serca i przeciwności losu. 
  •  Nikki Beckett i Jack z książki autorstwa Brodi Ashton pt. ,, Podwieczność '' 
Tutaj historia, podobna do ,, Pułapki uczuć '', jednak mniej emocjonalna. W tej książce również zakochałam się, jednak nie skradła mojego serca. Bohaterowie są wspaniali Nikki jest odważna, poważna, miła i wyrozumiała a Jacke ? On jest chłopakiem, który chodził z setką dziewczyn , członek drużyny, odważny i waleczny. To bohaterowie dla siebie stworzeni i bardzo ich podziwiam, ponieważ dla nich autorka również nie była życzliwa i wymalowała im bardzo zachwycający i zdumiewający koniec. 
  • Gabe Hyde i Saylor z książki autorstwa Rachel Van Dyken pt. ,, Toxic '' 
Historia, mną bardzo wzruszyła. Podczas czytania historii Gabe i Saylor śmiałam się, płakałam, byłam zdruzgotana i załamana, w nie jednym momencie. Książkę przeczytałam w ciągu 3 godzin tak mnie zachwyciła, ale i tak mniej niż Colleen Hoover. Podczas całej historii tej dwójki słyszy się wiele kłamstw przeplatanych z prawdą i wiele spraw wyjaśnia się pod sam koniec, co jest ogromnym plusem dla całej historii.
  • Sydney i Ridge z książki autorstwa Colleen Hoover pt. ,, Maybe someday '' 
Czytając historie tej pary wylałam tyle łez, że można by wannę nimi zapełnić a jeszcze zostałyby na herbatę.To historia, które daje dużo do myślenia i pokazuje zakazaną miłość i co najważniejsze prawdziwą.
Zakochałam się w kolejnej książce Colleen Hoover, ponieważ jest to naprawdę niesamowita autorka i prawdziwa artystka.
  • Sky i Dean Holder z książki autorstwa Colleen Hoover pt. ,, Hopeless ''
Kolejna książka tej autorki i kolejna para w której jestem bardzo zakochana. Ta para za to pokazuje miłość rodzącą się z bólu i kłamstw. Ta para również pokazuje wspaniałą historię ....



Wszystkie te pary i ich historie mnie bardzo wzruszyły i często wracam do nich. Mam nadzieję, że i wy macie takie pary do których chętnie wracacie i podzielicie się nimi w komentarzu :)

Chcę również skorzystać z okazji i podziękować Magdzie, która pomogła mi z zmianą wyglądu bloga :)) 
To wszystko jej zasługa i należą jej się podziękowania, bo jest niesamowitą przyjaciółką i dopiero co odkrytym architektem blogów. 
Dziękuje Ci Madzia, bardzo mocno, jesteś wielka :* 

Życzę Wam kochani miłego dnia i wspaniałych walentynek :))

,, Każdemu należy się odrobina miłości :* ''



3 komentarze:

  1. Nominowałam Cię do LBA!
    http://sznaxi.blogspot.com/2016/02/zostaam-nominowana-do-lba-1.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za nominację, na pewno zrobię :))

      Usuń
  2. Bardzo fajny post!
    obserwuje bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo próbuje prowadzić bardzo starannie, jednak nie wszystko mam idealnie, dlatego jeżeli widzisz jakieś błędy lub masz pomysł na ulepszenie mojego świata, pisz śmiało!
Każdy pomysł bądź sugestie przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach, jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubie wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak wiec zachęcam Cię do komentowania i zaglądania do Książek według Wiktorii.
Ślę buziaki :**