poniedziałek, 29 lutego 2016

Podsumowanie Lutego


Podsumowanie Lutego 



Witajcie kochani; 
I tak nadszedł ostatni dzień Lutego. Kto z was na niego czekał ? Ja czekałam i się doczekałam.
Na moim blogu pierwszy raz ukazuje się ,, podsumowanie miesiąca '' i nie będzie ono co miesiąc, bo nie zawsze czas mi na to pozwoli.


Przez ten 29 dniowy miesiąc udało mi się przeczytać niecałe 6 książek. Nie cieszy mnie jakoś specjalnie ten miesiąc, ponieważ uważam, że to trochę biedy wynik, jak na mnie, no ale za miesiąc będzie lepiej :)
Z tych wszystkich książek tylko jedna była dla mnie męką. Czytałam ją i czytałam, a końca nie było widać.


Książki przeczytane w Lutym;  
1.


4.  ,, Jesienna miłość'' - Nicholas Sparks ( recenzja wkrótce na blogu ) - 224 stron






5.



5. ,, Losing Hope ''- Colleen Hoover - 60 z 335 stron








6. 



Liczba przeczytanych stron; 1772
Najlepsza przeczytana książka; Jesienna miłość - Nicholas Sparks
Najgorsza przeczytana książka; Księga cmentarna - Neil Gaiman


Książki przeczytane w tym miesiącu, nie były najgorsze. W wszystkich wymienionych wyżej książek najgorszą okazała się  ,, Księga cmentarna ''. Jak pewnie zauważyliście 4 z tych 6 książek jest autorstwa Colleen Hoover.  Kocham jej książki i uwielbiam tą autorkę z całego serca, jednak niespodziewanie w tym miesiącu najbardziej spodobała mi się ,, Jesienne miłość '' Nicholasa Sparks. Na internecie była faza na jego książki i w tym też okresie słyszałam, bardzo dużo dobrego o tym autorze, jednak, a to nie chciałam, a to nie miałam czasu zacząć którąś z jego książek. Teraz miałam jedną okazje i powiem szczerze nie żałuje. Przekonałam się, że to co mówili blogerzy o jego książkach, jest prawdą.
W marcu w moich planach na samym początku stoi;

1.



Skończenie ,, Losing hope '' - Colleen Hoover








2.



Przeczytanie ,, Na zakręcie '' - Nicholas Sparks 








3.




Przeczytanie ,, Szukając kopciuszka '' - Colleen Hoover 








Resztę książek poznam w przyszłym miesiącu :)) Te trzy dzieła są na samiutkim początku całej listy. Mam nadzieję, że Marcu uda mi się przeczytać trochę więcej książek :))



9 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że uda ci się przeczytać te książki, które zaplanowałaś przeczytać.
    Ja sama skończyłam Losing Hope i Szukając kopciuszka już w tamtym roku 😊😊😊
    Teraz w marcu planuje przeczytać
    "House of cards"
    "Alicja i uczta zombi"
    "Wierna"
    Intruz"

    Pozdrawiam kochana ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i tobie uda się przeczytać zaplanowane książki :))
      Również Cię pozdrawiam :))

      Usuń
  2. Trafiłem tu pierwszy raz i współczuję pustych postów jak ten wyżej. Mi się podoba Twoje podsumowanie miesiąca i zazdroszczę przeczytania tylu książek. Mi się uda (o ile znajdę czas) to przeczytam jedną, a drugą w tym roku na 4 bardzo słaby wynik jak dla mnie niestety czasem lenistwo i brak czasu nie pozwolił na czytanie. Zaobserwuje Cię, bo uważam że warto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło usłyszeć taki komplement :))
      Dziękuje Ci bardzo właśnie, dla takich osób, jak ty warto pisać. Mi też niekiedy przez lenistwo nie chce się czytać, ale kocham to robić więc takie przypadki to rzadkość :))
      Pozdrawiam Cię gorąco :*

      Usuń
  3. tylko 6? :P ja nie czytam wcale hehe
    podziwiam naprawdę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie 6 to mało :)) Jest tyle książek, które chce przeczytać, a cały czas jeszcze dochodzą mi nowości :)))
      Ślę buziaki :*

      Usuń
  4. Jestem pod wrażeniem wyniku aż 6 książek :)
    Dla mnie to piękny wynik!
    Jeśli możesz klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio dużo narzekałam, że nie mam co czytać. Chyba znalazłam coś, co pomoże rozwiązać moje wątpliwości. Bardzo dużo interesujących i na pewno świetnych książek, skoro znalazły się w podsumowaniu. Pozdrawiam

    Zapraszam do mnie :) Nie będę oszukiwać, że bardzo napędzają mnie do działania komentarze i nowe osoby, które zostają na dłużej zostawiając obserwacje. Zapraszam MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo próbuje prowadzić bardzo starannie, jednak nie wszystko mam idealnie, dlatego jeżeli widzisz jakieś błędy lub masz pomysł na ulepszenie mojego świata, pisz śmiało!
Każdy pomysł bądź sugestie przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach, jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubie wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak wiec zachęcam Cię do komentowania i zaglądania do Książek według Wiktorii.
Ślę buziaki :**