środa, 10 lutego 2016

Organizacja #1


Witajcie kochani :)) 





Ostatnio dużo czasu spędziłam na przeglądaniu blogów i natknęłam się na naprawdę bardzo fajne, jednak tylko jednego odwiedzam regularnie. Jest to blog  Deviare . Prowadzi go bardzo miła dziewczyna, do której Was kochani gorąco zapraszam :))


Niedługo ferie, ale również przez każdego oczekiwane walentynki. Z okazji walentynek mam dla Was prezent, ale to musicie wpaść tutaj 14 lutego.  Niespodzianka, to niespodzianka.



Ostatnio wzięłam się ostro do pisania recenzji, przez co praktycznie nic nie wrzucała, takiego jak moje pogaduchy :)) Dlatego, teraz to naprawiam :))
Postanowiłam w tym poście skupić się bardziej na przyszłych postach i recenzjach, dlatego teraz opisze co dokładnie planuje w tym miesiącu.
Myślę, że przed końcem lutego na moim blogu pokarzą się recenzję książek takich jak;

1.



Książka; Mara Dyer; tajemnica
Autor; Michelle Hodkin
Wydawnictwo; YA!







2. 



Książka; Mara Dyer; przemiana
Autor; Michelle Hodkin
Wydawnictwo; YA!







3.


Książka; Maybe Someday
Autor; Colleen Hoover
Wydawnictwo; Otwarte







4. 


Książka; Starter
Autor; Lissa Price
Wydawnictwo: Albatros







5. 


Książka; Łza
Autor; Lauren Oliver
Wydawnictwo: Galeria książki







6. 


Książka; Ta dziewczyna
Autor; Colleen Hoover
Wydawnictwo; W.A.B.








Tych książek recenzję powinny pokazać się na blogu, w tym miesiącu. Mimo to, niczego nie obiecuje, bo czas to mój wróg, a  4 z tych wymienionych wyżej książek, muszę dopiero przeczytać. Kochani, recenzje tych książek, nie znajdą się na blogu, również w takiej jak powyżej kolejności. Będzie to moja kolejność, bo jak mówiłam muszę brać pod uwagę czas. Kiedy nie mam czasu czytać ( rzadko, ale się zdarza )  piszę recenzję książek, które przeczytałam wcześniej, a jak mam czas, czytam dlatego też możliwe, że będą się pokazywały też recenzję książek, których wyżej nie wymieniłam :))
Mimo to, zapowiadają się wyczerpujące ferie.
Zapraszam Was do siebie oczywiście, na nowe recenzję :))



P.S. Kochani postanowiłam wziąć udział w konkursie :)) Do wygrania jest książka ,, Biała róża ''
Tutaj macie linka - Link. Was również zachęcam do wzięcia udziału w tej zabawie :))
Jeżeli, jednak nie bierzecie udziału trzymajcie za mnie kciuki :* 



Buziaki kochani !!  

10 komentarzy:

  1. Jestem najbardziej ciekawa recenzji książki"Ta dziewczyna" przeczytałam wcześniejsze części a tej nie :D co do reszty książek to czytałam i bardzo mi się podobały jestem ciekawa twojej opinii :) pozdrawiam cieplutko
    http://wiktoriaczytarazemzwami.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że jesteś ciekawa mojej opinii :))
      ,, Ta dziewczyna '' pojawi się prędko na moim blogu, bo już ją przeczytałam i powolutku pisze recenzję :*
      Zaglądaj i sprawdzaj na pewno nie długo, pojawi się recenzja :D
      Pozdrawiam cieplutko, również :))

      Usuń
  2. Ja jestem ciekawa recenzji książek Mara Dyer, podobno są interesujące :) Ja teraz i tak siedzę w książkach do magisterki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię czytać książkę! Będę czekała z niecierpliwością na twojej recenzje! :) Zajrzę 14 :D Trzymam kciuki za Ciebie :* lifeblondes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć :)) Pewnie zajrzyj :))
      Zapraszam i pozdrawiam :))

      Usuń
  4. Fajny post! Jestem ciekawa co zrobisz ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie każdy wyczekuje na walentynki hahaha. :D Ja właśnie kończę ferie, czekam na recenzje.

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczynam 15 lutego :D Zaglądaj a na pewno trafisz na recenzję :*
      Zapraszam i gorąco pozdrawiam :))

      Usuń

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo próbuje prowadzić bardzo starannie, jednak nie wszystko mam idealnie, dlatego jeżeli widzisz jakieś błędy lub masz pomysł na ulepszenie mojego świata, pisz śmiało!
Każdy pomysł bądź sugestie przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach, jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubie wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak wiec zachęcam Cię do komentowania i zaglądania do Książek według Wiktorii.
Ślę buziaki :**