wtorek, 12 stycznia 2016

Ta dziewczyna - premiera już niebawem.

Książka; Ta dziewczyna
Cykl; Pułapka uczuć 
Wydawnictwo; W.A.B.


Kochani jutro, czyli 13.01.2015 roku jest premiera 3 części książki pod tytułem ,, Ta dziewczyna ''.
Po przeczytaniu pierwszej części bardzo niecierpliwiłam się na pozostałe, dlatego bardzo mnie cieszy, jej jutrzejsza premiera ! Nie mogę się doczekać, aż będę ją miała w swoich rękach .... będę mogła ją przeczytać i cieszyć się jak głupia,  a potem płakać ..... oczywiście z powodu końca całej historii :)) 
Mam nadzieję, że Colleen Hoover napisze jeszcze nie jedną książkę i będziemy mogli je czytać z równym uwielbieniem co tą całą historie :)) Mam ogromną nadzieję .....
Dziś doczytałam do połowy książki ,, Toxic '' Rachel van Dyken ...


I JESTEM ZACHWYCONA !! 
Jednak więcej zdradzę w recenzji po przeczytaniu :P A teraz biorę się do nauki :P Bo przecież to jest najważniejsze .... 
Odmeldowuje się ....
Bez odbioru.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo próbuje prowadzić bardzo starannie, jednak nie wszystko mam idealnie, dlatego jeżeli widzisz jakieś błędy lub masz pomysł na ulepszenie mojego świata, pisz śmiało!
Każdy pomysł bądź sugestie przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach, jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubie wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak wiec zachęcam Cię do komentowania i zaglądania do Książek według Wiktorii.
Ślę buziaki :**