czwartek, 7 stycznia 2016

Czytnik zabrany, życie stracone

Hej :))
Od wczoraj przechodzę żałobę, z powody zabranego przez tatę czytnika :((
Teraz nie mam jak czytać i przez miesiąc tak będzie, znaczy do momentu kiedy go znów zabiorę :P
Musi jednak trochę czasu minąć, więc tak ....
Muszę się Wam pochwalić, dieta idzie dobrze ! :PP
Mam nadzieję, że do czerwca będę miała już upragnioną sylwetkę :))
Trzymajcie kciuki !
Niedługo biorę się za jedną z obiecanych recenzji, więc czekajcie cierpliwie :))


Pamiętaj, jak pisze ZABRONIONE PARKOWANIE !
To znaczy, że jest CAŁKOWICIE zabronione :P
Odmeldowuje się ...
Bez odbioru.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo próbuje prowadzić bardzo starannie, jednak nie wszystko mam idealnie, dlatego jeżeli widzisz jakieś błędy lub masz pomysł na ulepszenie mojego świata, pisz śmiało!
Każdy pomysł bądź sugestie przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach, jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubie wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak wiec zachęcam Cię do komentowania i zaglądania do Książek według Wiktorii.
Ślę buziaki :**