wtorek, 12 stycznia 2016

Zdobycze książkowe, skończone dzieła.

Hejka kochani !
Wróciłam po raz kolejny :P
Wiecie, koniec semestru, walka o oceny i tak dalej i tak dalej .....
Czyli w skrócie nuda ;P
Dzisiejszy dzień przechodzi do historii najgorszych z najgorszych, słowo daje !
Poszłam do szkoły napisać sprawdzian z geografii, żeby podnieść ocenę, jednak miałam pisać go na biologi, a jak się okazało moja Pani z biologi zrobiła kartkówkę z której dostane jedynkę na 100 %. Na kartce się tylko podpisałam i napisałam 3 polecenia i nic więcej .... tak ....
Później, na fizyce Pani kazała mi napisać KOLEJNĄ kartkówkę na podniesienie oceny, oczywiście też dostane jeden, jednak mogę pisać po raz drugi, w środę :)) 

Ulga <3

Moim kolejnym problemem jest brak czasu ! Kochani mam TYLE książek które, aż się proszą żeby je przeczytać, a ja, NIE MAM CZASU !!!!! Aż, mi się łezka w oku kręci :((( 
W środę mam napisać kartkówkę z fizyki, kartkówkę z WOS-u, sprawdzian z geografii i sprawdzian z biologii, do tego potrzeba cudu :/ 
Mam nadzieję, że podołam teraz siedzę nad historią, bo jutro piszę sprawdzian z I połowy XIX wieku Europy :)) Chyli krótko mówiąc, nuda ... 
Pewnie ciekawią Was, książki które na mnie czekają, co ? :)) Jak ja Was znam :P 
No, to tak; 
  • Udało mi się zdobyć drugą część  książki ,, chłopak nikt '' Allen Zadoff. Czytałam pierwszą część i bardzo mi się podobała, dlatego nie mogę się doczekać, aż zacznę tą część :))


  •  Przez przypadek natrafiłam na serial ,, Słodkie kłamstewka '' i obejrzałam pierwszy odcinek i się zakochałam <3 Tak, więc wzięłam się za książkę ,, Pretty little liars; Kłamczuchy '' Sara Shepard  , jednak w tempie żółwim ...... 


  • Dziś też dostałam książkę na którą czekałam chyba wieczność ! A jest to ,, Toxic '' Rachel Van Dyken. Po skończeniu pierwszej części, byłam taka wykończona psychicznie, że sama nie wiem jak to opisać ..... Książki tej pisarki są niesamowite i wciągające,  bardzo się cieszę, że mam możliwość przeczytania reszty tych dzieł :)) Od dziś zaczynam czytać tą książkę ;P


Jest jeszcze dużo książek, które czekają w kolejce, ale ten post już jest wystarczająco długi ;P 
Mam nadzieję, że Wy też macie co czytać ;P
Odmeldowuje się ....
Bez odbioru. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo próbuje prowadzić bardzo starannie, jednak nie wszystko mam idealnie, dlatego jeżeli widzisz jakieś błędy lub masz pomysł na ulepszenie mojego świata, pisz śmiało!
Każdy pomysł bądź sugestie przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach, jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubie wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak wiec zachęcam Cię do komentowania i zaglądania do Książek według Wiktorii.
Ślę buziaki :**