poniedziałek, 4 stycznia 2016

Nowy rok i skończone książki.

Hejka !
Kochani witam Was serdecznie w Nowym Roku na moim blogu !


Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną jak najdłużej :* 
Znowu mnie szmat czasu nie było, no ale mama była i chciałam z nią trochę czasu spędzić.
Teraz już jestem z Wami, z powrotem :))
Z moją nie obecnością naliczyłam na swoim koncie kilka skończonych książek :))
A dokładniej ?

1. ,, Spętani przez bogów '' Josephine Angelini


2. ,, Wędrówke przez sen '' Josephine Angelini


3. ,, Bunt Boginig '' Josephine Angelini


4. ,, Gone; Faza pierwsza Niepokój '' Michael Grant



5. ,, Coś do stracenia '' Cora Carmack


6. ,, Ostatnia spowiedź tom 1 '' Reichter Nina



Tak więc sami widzicie dużo udało mi się przeczytać, więc recenzje też będą, ale to dopiero potem, bo dziś chce skończyć drugą część ,, Gone; Faza druga Głód '' Michael Grant, jestem w połowie więc tak ....
Tak więc widzicie, że czasu nie marnowałam ;P
Biorę się do czytania,bo o niczym innym nie myślę od kiedy zaczęłam pierwszą część ,, Gone '' :P
Odmeldowuje się ....
Bez odbioru.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo próbuje prowadzić bardzo starannie, jednak nie wszystko mam idealnie, dlatego jeżeli widzisz jakieś błędy lub masz pomysł na ulepszenie mojego świata, pisz śmiało!
Każdy pomysł bądź sugestie przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach, jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubie wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak wiec zachęcam Cię do komentowania i zaglądania do Książek według Wiktorii.
Ślę buziaki :**