wtorek, 8 grudnia 2015

Za co ?

Hejka kochani !
Nadszedł wtorek :D Na pocieszenie Was powiem, że za trzy dni piątek ;P


Tak, piątek, a ja jutro idę do szpitala po gips :D Super ...
Najbardziej niszczy mi jednak humor, myśl, że mam TYLE roboty.
Moja Pani z polskiego poprosiła w piątek, abym zrobiła dwa hełmy na jasełka. Powiedziałam, że zrobię przez sobotę i niedzielę, i je przeniosę w poniedziałek. Jeden hełm zrobiłam w sobotę, a drugi robiłam w niedziele, i pod wieczór, kiedy pojechałam do szpitala, nie dokończyłam go, wróciłam do domu była 1 w nocy, więc położyłam się spać. Rano, w poniedziałek, mój brat zaniósł jeden hełm do mojej koleżanki i ona go zawiozła do szkoły, jednak szkoda, że nie słyszałam jak moja Pani z polskiego mnie chwali :(( Bardzo jej się spodobał ten hełm i podobno bardzo mnie chwaliła, co jest u niej rzadkością. Tak więc, szkoda. Dziś muszę zrobić, jeszcze gwiazdę betlejemską, aby moja koleżanka  jutro, ją zawiozła do szkoły.
Tak więc, jak zawsze mam mnóstwo roboty. No, ale muszę Wam powiedzieć, że zaczęłam kolejną książkę, a dokładniej ?
,, Delirium '' autora Lauren Oliver


Jestem na początku, więc nic na razie nie zdradzam mojej opinii. Kiedy ją przeczytam, możecie być pewni recenzji :))
Odmeldowuje się ...
Bez odbioru.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo próbuje prowadzić bardzo starannie, jednak nie wszystko mam idealnie, dlatego jeżeli widzisz jakieś błędy lub masz pomysł na ulepszenie mojego świata, pisz śmiało!
Każdy pomysł bądź sugestie przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach, jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubie wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak wiec zachęcam Cię do komentowania i zaglądania do Książek według Wiktorii.
Ślę buziaki :**