piątek, 4 grudnia 2015

Moja praca

Hej !
Dziś tak jak planowałam wczoraj byłam w bibliotece :)) I nie uwierzycie ....
Robiłam chyba tydzień temu pracę plastyczną na konkurs o HIV. I tą pracę, moja nauczycielka wysłała na konkurs, który jak się okazało jest właśnie w tej bibliotece !
Jest to miejska biblioteka publiczna w Bytomiu. Tak jest na samym wejściu ten konkurs i wystawa prac biorących udział. Każdego chętnie zapraszam do wzięcia udziału i oddawania głosów na najciekawszą pracę! Moja praca została oznaczona numerem 16. Wstawiam zdjęcie, żebyście mieli pewność, która jest moja ;))

 Każdy może oddać po kilka głosów, więc są duże szanse na moją wygraną.
No a w piątek, czyli dziś, u mnie w szkole ,, Dzień Bytomia '' w który zamiast lekcji cały dzień są konkursy, zabawy i tak dalej. Ciesze się bardzo z tego powodu :))
 Po szkole mam wolontariat, a potem magis w kościele :))
Trzymajcie kciuki, za wygraną mojej pracy ;))
Odmeldowuje się ....
Bez odbioru.

1 komentarz:

  1. Fajna praca. Szkoda, że nie mieszkam obok tej biblioteki. Trzymam jednak kciuki za nią !

    OdpowiedzUsuń

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo próbuje prowadzić bardzo starannie, jednak nie wszystko mam idealnie, dlatego jeżeli widzisz jakieś błędy lub masz pomysł na ulepszenie mojego świata, pisz śmiało!
Każdy pomysł bądź sugestie przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach, jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubie wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak wiec zachęcam Cię do komentowania i zaglądania do Książek według Wiktorii.
Ślę buziaki :**