czwartek, 10 grudnia 2015

Ucieczka w Delirium, świetne wyjście.

Hejka kochani ;))
No, więc tata wyszedł na zebranie, które rozpoczyna się o godzinie 17;15 :((
Nie wiem, co ze mną będzie, kiedy dowie się o proponowanych ocenach na semestr. Będę biedna,................  oj tak.
No, ale mam gdzie uciec myślami :)) A dokładniej do książki ,, Delirium '' aurora Lauren Oliver.


,, Delirium '' autora Lauren Oliver 

Niesamowita książka, na razie jednak więcej nie zdradzam, bo osobiście przeczytałam dopiero 60% książki. Nie mówię dokładnej strony, bo czytam na czytniku i tak pokazuje mi się tylko procent przeczytanej książki. Nie strony, ...... a szkoda.
Recenzję wstawię w następnym tygodniu, bo jutro lub w niedzielę skończę tą część i zacznę kolejną czyli ;


,, Pandemonium '' autora Lauren Oliver. 

Szczerze Wam zdradzę, że nie mogę się doczekać, aż zacznę drugą część :D Mam ją już i czeka, aż skończę pierwszą część :)) Biorę się do czytania, a Was na razie żegnam :)) 
Odmeldowuje się ....
Bez odbioru.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo próbuje prowadzić bardzo starannie, jednak nie wszystko mam idealnie, dlatego jeżeli widzisz jakieś błędy lub masz pomysł na ulepszenie mojego świata, pisz śmiało!
Każdy pomysł bądź sugestie przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach, jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubie wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak wiec zachęcam Cię do komentowania i zaglądania do Książek według Wiktorii.
Ślę buziaki :**