środa, 2 grudnia 2015

I co teraz ?

Hejka !
Wstawiam tego posta w nocy, ponieważ w dzień nie mam jak :-/
Mój tata ma wolne, więc w domu siedzi i nie mogę pisać :((  To trochę mnie rozśmiesza, że tak ukrywa tego bloga, ale wiem, dlaczego. Może się to wydawać dziwne, jednak nie chcę by ktoś z mego otoczenia ,, domu '' wiedział o tym blogu. Nie dlatego, że się go wstydzę, bo tak nie jest, ale dlatego, że wyjawiam  tutaj tyle rzeczy, których nikomu nie dałabym radę powiedzieć. Nie mówię moim rodzicom praktycznie nic( oprócz ,, co było w szkole i tak dalej '' ) a tutaj już tyle rzeczy powiedziałam, że jakby mój tata to przeczytał to bym nie umiała spojrzeć mu znów w oczy. Tak mam z Magdą, która wie o tym blogu i co najważniejsze, to czyta, nawet teraz ;* Kiedy z nią rozmawiam, to jest ,, normalnie ", ale potem mówię jej coś, co wcześniej wyjaśniłam na blogu, a ona mówi ,, wiem o tym '', i mam takie dziwne uczucie, na myśl, że dzięki temu, że czyta tego bloga, wie więcej niż moja własna rodzina. Nawet wy, chociaż mnie nie znacie, wiecie o mnie więcej niż ktokolwiek inny :P. To straszne .... Chociaż dobrze mi z tym :)). Nareszcie, dzięki temu wiem, że ktoś mnie poznał z charakteru, a nie z zachowania. Kocham was za to <3

A co dzisiaj robiłam ? No to siedziałam do 4 w nocy nad nauką ( czyli norma ) a potem poszłam do szkoły. Wróciłam, poszłam spać i uczyłam się, aż do teraz :(( No, ale jednak rzecz mnie trochę wytrąciła z równowagi, i nie daj mi spokoju, aż do teraz. Mój kolega i ja siedzieliśmy i się śmialiśmy dłuższy czas i potem koleżanka mówi ,, wyglądacie jak para '' i on spojrzał na mnie, zerwał się na równe nogi i ode mnie uciekł, jakbym miała jakąś chorobę. No nie powiem, trochę smutno mi się zrobiło. No, ale cóż, nie dziwie się mu, sama nie chciałabym ze sobą chodzić. Przykra prawda ://
I taka ostatnia sprawa :)) Niedługo, nie mówię kiedy, postaram się wstawić recenzję książki, ale jakiej to będzie niespodzianka :))
Czekajcie cierpliwie :))


Odmeldowuje się ....
Bez odbioru.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo próbuje prowadzić bardzo starannie, jednak nie wszystko mam idealnie, dlatego jeżeli widzisz jakieś błędy lub masz pomysł na ulepszenie mojego świata, pisz śmiało!
Każdy pomysł bądź sugestie przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach, jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubie wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak wiec zachęcam Cię do komentowania i zaglądania do Książek według Wiktorii.
Ślę buziaki :**