czwartek, 3 grudnia 2015

Dawny ....

Hej !
Nie uwierzycie co mi się przytrafiło .... otóż w środę całą godzinę lekcyjną spędziłam z moją wychowawczynią. Gadałyśmy o ocenach i tak dalej, ale potem ona wpadła na pomysł, żeby zabrać się za przygotowania do konkursu, który nawiasem mówiąc jest w piątek. No i co? Jest kilka konkurencji, a dokładniej:
1. Rysunek węglem ( który robię, ale wygląda tak strasznie, że się zaraz popłacze)
2. Kabaret lub coś takiego, który ma trwać co najwięcej 5 min, po śląsku
3. Piosnka po śląsku ( w której również biorę udział )
4. 1 z 10 - teleturniej
I tak musiałam powiedzieć kto, według mnie powinien wziąć udział, w jakiej konkurencji. Powiedziałam kto powinien gdzie według mnie iść a ona ich wzięła. Teraz wszystkie te osoby, są wściekłe na moją wychowawczynie, bo nie wiedzą, że to ja ich w kopałam. I dobrze, że nie wiedzą. Tak więc nie dosyć, że śpiewam piosenkę po śląsku w piątek, to najlepsze w tym jest to, że nie znam tytułu, tekstu, ani nic o tej piosence, bo dowiem się dopiero jutro jaką śpiewam .... Bosko. Jeszcze w czwartek, czyli dziś mam kartkówkę z francuskiego .... Pociesza mnie jedna myśl, jutro mam 2 godziny okienka, więc skocze do biblioteki <3 NARESZCIE ! Tak tęsknie za książkami ! Bardzo mocno ! Teraz jestem taka zmęczona, że oczy mi się same zamykają, ale muszę najpierw pomalować paznokcie do końca, bo nie skończyłam, a ten obrazek węglem olewam, nie umiem rysować budynków, trudno! Nic mi przecież nie zrobią za to, że go nie przyniosłam, a muszę się położyć !
Mam nadzieję, że wy macie lepszy dzień ;*


Zaraz idę spać, ale teraz się z Wami, żegnam :*
Odmeldowuje się ....
Bez odbioru.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo próbuje prowadzić bardzo starannie, jednak nie wszystko mam idealnie, dlatego jeżeli widzisz jakieś błędy lub masz pomysł na ulepszenie mojego świata, pisz śmiało!
Każdy pomysł bądź sugestie przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach, jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubie wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak wiec zachęcam Cię do komentowania i zaglądania do Książek według Wiktorii.
Ślę buziaki :**