czwartek, 26 listopada 2015

Znów ?

Hejka kochani !
Tęskniłam za Wami bardzo mocno ! Jak NA PEWNO zauważyliście, znów mnie nie było, od dłuższego czasu ....
Jest to spowodowane nauką ( której mam MNÓSTWO ! ). Z każdego przedmiotu staram się mieć 4 i 5 na koniec i do wszystkiego się uczę ( co jest niesamowite, bo w zeszłym roku na koniec miałam 2 i 3 z wszystkiego ). Tak więc widzicie .... żyć nie umierać .... Dzisiaj w nocy spałam tylko 1,5 godziny bo miałam tyle zadań i nauki. Zresztą jak codziennie. Mój dzień od niedzieli do soboty wygląda tak:
1. Wstaje
2. Ubieram się i idę do szkoły
3. Wracam ze szkoły i kładę się spać
4. Wstaje o 10 i do 4,5 się uczę
5. Powtarzam wszystko od początku
Jestem dumna z siebie, że jeszcze jakoś funkcjonuje. Bo naprawdę, nie mam pojęcia jak ....
Mam nadzieję, że wy macie trochę spokoju ;)) Jak tak to Wam zazdroszczę, a jak nie to .... uhh, mam tak samo i czuję twój ból ! Poprawiam mi tylko humor, myśl że niedługo pójdę spać ! Kocham moje łóżko ! 
Nie ma to jak publiczne wyznanie miłości, no nie ?
Skoro już piszę, witam nowych czytelników i moją koleżankę Natalkę, której jako 2 osobie wśród znajomych podałam link do tego bloga <3 Mam nadzieję, że jej i wam się podoba :P
Tak więc oświadczam Wam wszystkim, że znów wróciłam ... ile razy ja to już mówiłam ?
Nawet już Was nie przepraszam, bo wyczerpałam limit ,, przeprosin '' na najbliższe stulecia !


To ja od niedzieli do soboty ! Tylko, że ja jestem mniej słodka :((
Odmeldowuje się ...
Bez odbioru.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo próbuje prowadzić bardzo starannie, jednak nie wszystko mam idealnie, dlatego jeżeli widzisz jakieś błędy lub masz pomysł na ulepszenie mojego świata, pisz śmiało!
Każdy pomysł bądź sugestie przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach, jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubie wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak wiec zachęcam Cię do komentowania i zaglądania do Książek według Wiktorii.
Ślę buziaki :**