sobota, 28 listopada 2015

Sobota

Hejka !
I nadeszła tak oczekiwana sobota.
Wczoraj byłam o godzinie 19;30 w kościele na balu przebierańców i była naprawdę fajnie, ale ...
...ale chłopak, którego bardzo polubiłam, nie zatańczył ze mną, nie razu ... a tańczył z wszystkimi dziewczynami w sali a ze mną nie :(( Wczoraj się tym jednak nie przejmowałam, ale dziś mi z tego powodu bardzo przykro. Takie to życie :)) ...
No, ale dziś nie robię nic specjalnego :)) Nie robię nic, bo się rozchorowałam od wczoraj i nie umiem mówić :((
W ten weekend biorę się za nadrabianie sprawdzianów z matematyki i innych przedmiotów, jednak matma najbardziej mnie martwi :(( Nienawidzę matematyki ... Te liczby ...
Najbardziej lubię angielski i zajęcia artystyczne :)) Kocham rysować !
Muszę Was kochani przeprosić :(( znów nawaliłam ... 
Nie będzie w tym miesiącu, tych recenzji które powinny być, przepraszam.
W grudniu postaram się je wstawić, ale też nie obiecuje, bo święta, sylwester i tak dalej i tak dalej ...
Świat to wstrętna bestia, która na nic nam czasu nie daje ..... nawet na samo życie ;)
Ciesze się, że na pisanie dla Was mam jeszcze czas ...
No, ale nie mogę narzekać :)) zawsze mogło być gorzej, no nie ?


Dasz łapkę na zgodę ? 
Odmeldowuje się ...
Bez odbioru.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo próbuje prowadzić bardzo starannie, jednak nie wszystko mam idealnie, dlatego jeżeli widzisz jakieś błędy lub masz pomysł na ulepszenie mojego świata, pisz śmiało!
Każdy pomysł bądź sugestie przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach, jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubie wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak wiec zachęcam Cię do komentowania i zaglądania do Książek według Wiktorii.
Ślę buziaki :**