wtorek, 17 listopada 2015

Poniedziałek ? NIE !

Hejka !
To znów ja ! Wiem jestem waszym koszmarem !
No, ale nie o tym dzisiaj ! Dziś poniedziałek !
Ja nienawidzę poniedziałków ! Nigdy ich nie lubiłam, jednak teraz, już ich nienawidzę !
Mój poniedziałkowy plan dnia jest STRASZNY ! 
Od godziny 8 do 14;30 jestem w szkole, po niej biegiem do domu zostawić plecak, przebrać się i wyjść, bo na 15;00 mam być w przedszkolu, w którym robię wolontariat i tam siedzę do 17;30. Pózniej wracam, jednak tak zmęczona, że kładę się od razu do łóżka i wstaję o 21, żeby zabrać się do zadań domowych i nauki na wtorek ! Jak to pisze to mnie głowa boli !
Nie chodzi mi o to, że nie lubię chodzić na wolontariat i nie chce tam chodzić, bo prawda jest taka,że chcę i lubię. Ubolewam tylko nad faktem, że po tym wszystkim jestem taka zmęczona, że nie mam siły nawet myśleć ! No i na zadania domowe mi zostaje noc i ranek następnego dnia ! Najlepsze jest jednak to, że dziś ( czyli wtorek ) mam sprawdzian z matematyki i francuskiego, i na oba nic nie umiem ! Można się pochlastać, naprawdę .... Poprawia mi humor tylko to, że z matematyki sprawdzianu nie muszę pisać, bo nie wiedziałam o nim, a z francuskiego, niby też nie muszę, jednak mam tą lekcję z dyrektorką, która jest czarownicom, więc wole nie kusić losu, i go napiszę ...
Tak więc, jutrzejszy dzień, także najlepiej się na zapowiada.... zresztą jak cały najbliższy tydzień ;(
Trzymajcie za mnie kciuki !
 Przydadzą się ...
Ja trzymam za Was kciuki mocno zaciśnięte !
Powodzenia !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo próbuje prowadzić bardzo starannie, jednak nie wszystko mam idealnie, dlatego jeżeli widzisz jakieś błędy lub masz pomysł na ulepszenie mojego świata, pisz śmiało!
Każdy pomysł bądź sugestie przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach, jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubie wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak wiec zachęcam Cię do komentowania i zaglądania do Książek według Wiktorii.
Ślę buziaki :**