wtorek, 17 listopada 2015

Pan książka

Hejka !
Nie pisałam od piątku, ponieważ w sobotę i niedzielę przygotowywałam się do dzisiejszego dna. Do: 

Powrotu do szkoły !

Nie było mnie w szkole od 12 pozdziernika. Cały ten czas byłam chora, co mnie przeraża !
No, ale chcąc, nie chcąc wróciłam i powiem jedno, po takim czasie było strasznie !
Ułatwił mi ten dzień tylko mój przyjaciel :) Pan książka :* No i oczywiście moja Madzia, bez której nie dałabym sobie rady ! ( mimo, iż porwała mój zeszyt z historii i teraz bardzo z tego powodu cierpię ! ;P)
Wiem, że to czytasz więc uściski ode mnie kochana ! No, ale nie uwierzy cię ! 
Skończyłam książkę ,, Kroniki krwi ''  Richelle  Mead 


W tej chwili jestem na końcu już drugiego tomu ! Zakochałam się w tej kronice ! Recenzję wstawię, jednak nie obiecuje, kiedy zważywszy na to, że już mam zaległe recenzje, a koniec miesiąca tuż tuż ! Nie chcę zrobić tak, że wszystkie obiecane recenzje wstawię 30 listopada, bo to bez sensu ..... Jednak nie mówię, że tak nie będzie ! Bo wiecie, nie wiem co mi może stanąć na drodze ;) Postaram się, jednak to napisać tak wiecie .... nie wszystko na raz ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo próbuje prowadzić bardzo starannie, jednak nie wszystko mam idealnie, dlatego jeżeli widzisz jakieś błędy lub masz pomysł na ulepszenie mojego świata, pisz śmiało!
Każdy pomysł bądź sugestie przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach, jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubie wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak wiec zachęcam Cię do komentowania i zaglądania do Książek według Wiktorii.
Ślę buziaki :**