wtorek, 17 listopada 2015

Nocka ? Za co ?

Hej !
Dziś znów w nocy będę się uczyła do kartkówki z biologii i polskiego, a do tego do diagnozy z chemii :(
Jestem taka zmęczona, że nie mam na nic siły, a teraz, jeszcze mam znów noc zarwać, bo nauka nie poczeka ... Mam dość nauki, no ale postanowiłam, że poprawię swoje oceny z zeszłego roku i jak na razie dobrze mi idzie ... Mam jedynki, ale bardzo mało i staram się je poprawiać od razu :) Wzięłam się za siebie !
Tata mówi, że nareszcie nie czytam książek i wzięłam się do nauki, ale to tylko 50% prawdy. Książki dalej czytam, ale teraz też się uczę,  w zeszłym roku tylko czytałam ....
No, ale znów namawiam Was do trzymania kciuków ! Ja je za was trzymam !


Odmeldowuje się ....
Bez odbioru.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo próbuje prowadzić bardzo starannie, jednak nie wszystko mam idealnie, dlatego jeżeli widzisz jakieś błędy lub masz pomysł na ulepszenie mojego świata, pisz śmiało!
Każdy pomysł bądź sugestie przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach, jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubie wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak wiec zachęcam Cię do komentowania i zaglądania do Książek według Wiktorii.
Ślę buziaki :**