czwartek, 12 listopada 2015

Jutro.

Hej !
Dziś czwartek, a jutro mam straszny dzień. O godzinie 15 mam wolontariat do 17;30, a potem od razu jadę do kościoła i siedzę tam do 22. Straszny dzień się zapowiada :( Mam nadzieję, że Wy będziecie mieli lepszy dzień ! Boje się, że nie będę miała czasu czytać przez ten tydzień, więc książkę ,, Kroniki krwi ''  autora Richella Mead skończę nie prędko :(
Jak przeczytam od razu, dam Wam recenzję :*


Wczoraj udało mi się wstawić obiecaną, wcześniej recenzję. Uwielbiam mieć czas na pisanie, jednak to nie zawsze jest mi dane. Nauka też zajmuję sporo mojego czasu, mimo iż staram się to poukładać, tak żebym miała czas na wszystko. Jednak nie zawsze tak się da. Pewnie to znacie, ten moment, kiedy bardzo chcesz coś zrobić, jednak nie masz na to czasu. W takiej właśnie sytuacji jestem, w beznadziejnej sytuacji.
Odmeldowuje się ...
Bez odbioru.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo próbuje prowadzić bardzo starannie, jednak nie wszystko mam idealnie, dlatego jeżeli widzisz jakieś błędy lub masz pomysł na ulepszenie mojego świata, pisz śmiało!
Każdy pomysł bądź sugestie przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach, jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubie wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak wiec zachęcam Cię do komentowania i zaglądania do Książek według Wiktorii.
Ślę buziaki :**