wtorek, 3 listopada 2015

Dzień bez książki w ręce to dzień zmarnowany !

Hejka!
Jest wtorek a ja w domu siedzę... z nudów już umieram ;( Dobrze, że mam Was :-P
Rano, czyli o 7 postanowiłam, że przeczytam sobie najlepsze momenty z książki ,, Opposition '' Jennifer L. Armetrout 


I tak,  już to zrobiłam. A teraz nadszedł moment którego nienawidzę siedzę i pisze tego posta a myślę co będę robiła do godziny 15 ? Bo o 15;10 mam lekarkę, więc to mi trochę czasu zabierze, a przed tym o 14'00 muszę wyjść do szkoły, na kółko z historii, żeby poprawić kartkówkę ( na którą nic nie umiem ! )   Boże ratuj ! Do tego, na głowie mam młodszego brata, który też chce mieć bloga tyle, że z grami ...  porażka. Nie wiem jak mu w tym pomogę, bo ja na grach się nie znam no, ale pomogę w tworzeniu i wyglądzie :) pomogę w tym czym potrafię :-P Mimo takiego słabego dnia uśmiecham się bo dużo robić będę, ale mimo to książkę w ręce mieć będę miała. Dzień bez książki w ręce to dzień zmarnowany !
Pamiętajcie kochani to są moje ( czyli święte  ;-P ) słowa :)
Rano jeszcze szukałam brata ćwiczeń do matematyki, bo wczoraj się pakował i dziś okazało się, że ich nie miał. I co? Nie znalazł ich i poszedł z kserem, a ja teraz mu ćwiczenia znalazłam i biegnę na przerwie mu je zanieść. Czyli teraz !


Garfield dla poprawy humoru :-D
Odmeldowuje się ... bo zaraz brat ma przerwę w szkole.
Bez odbioru :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo próbuje prowadzić bardzo starannie, jednak nie wszystko mam idealnie, dlatego jeżeli widzisz jakieś błędy lub masz pomysł na ulepszenie mojego świata, pisz śmiało!
Każdy pomysł bądź sugestie przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach, jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubie wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak wiec zachęcam Cię do komentowania i zaglądania do Książek według Wiktorii.
Ślę buziaki :**