poniedziałek, 23 listopada 2015

Auschwitz

Hej !
Od wtorku ( 17.11.2015 r ) mnie tu nie było, co pewnie zauważyliście !
Przepraszam, jednak ten tydzień to jest coś STRASZNEGO !
W środę wszystko opisze i wyjaśnię, jednak teraz nie mogę, ponieważ śpieszę się. Jadę z klasą do obozu koncentracyjnego Auschwitz. I muszę za pół godziny wyjść z domu, żeby na zbiórkę zdążyć :((
Powiem Wam szczerze ...... przeraża mnie ta wycieczka. W szkole kiedy puścili nam film o tym obozie, płakałam. a dziś w nocy puściłam sobie ,, Lista Schindlera '' i teraz to już nogi mi się trzęsą od samej myśli, że mam tam wejść. To co tam zrobiono jest straszne. Boję się jak cholera, jednak jechać muszę .....
Opisze Wam, w środę jak przebiegła wycieczka :)) Mam nadzieję, że się nie popłacze ......
Tak więc na chwilę obecną muszę kończyć, jednak w środę ( chyba ) opisze Wam wszystko !
Odmeldowuje się ...
Bez odbioru.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo próbuje prowadzić bardzo starannie, jednak nie wszystko mam idealnie, dlatego jeżeli widzisz jakieś błędy lub masz pomysł na ulepszenie mojego świata, pisz śmiało!
Każdy pomysł bądź sugestie przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach, jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubie wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak wiec zachęcam Cię do komentowania i zaglądania do Książek według Wiktorii.
Ślę buziaki :**