środa, 18 listopada 2015

#1

Hej !
Tak jak obiecałam wstawiam 20 pozycji ( z 100 ) które chciałabym bardzo przeczytać !
Mam nadzieję, że mi się to uda, trzymam sama za siebie kciuki :D
Starałam się wrzucać TYLKO 1 części, jednak do niektórych, nie wiem która jest pierwsza, dlatego mówię, że nie wiem, czy NA PEWNO wszystkie to 1 części !

A oto one : 

1. ,, Przypadki Callie i Kaydena '' autor Jessica Sorensen



2. ,, Skazani na ból '' autora Agnieszka Lingas- Łoniewska 



3. ,, Czy wspomniałam, że Cię kocham ? '' autora Estelle Maskame 


4. ,, Angelfall '' autora Susan Ee 




5. ,, Co ze mnie zostało '' autora Kat Zhang


6. ,, Piękny drań '' autora Christina Lauren  



7. ,, Fangirl '' autor Rainbow Rowell 



8. ,, Oddam Ci słońce '' autora Jandy Nelson
9.,, Niezauważalna '' autora Marcus Sedgwick 



10. ,, Bez końca '' autora Martyn Bedford



11. ,, W blasku gwiazd '' autora Lydia Netzer 



12. ,, Saga ognia i wody; Wielki błękit '' autora Jennifer Donnelly 



13. ,,  Zodiak '' autor Romina Russell 



14. ,, Geek Girl '' autora Holly Smale 



15. ,, Wszystko się zmieni '' autor Patrick Jones



16. ,, Love Factor '' autora Mathilde Bonetti



17. ,, Pięć minut '' autora Iga Wiśniewska



18. ,, Inne anioły '' autora Lili St. Crow



19. ,, Spojrzenie elfa '' autora Katrin Lankers



20. ,, Poza czasem '' autora Aleksandra Monir



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo próbuje prowadzić bardzo starannie, jednak nie wszystko mam idealnie, dlatego jeżeli widzisz jakieś błędy lub masz pomysł na ulepszenie mojego świata, pisz śmiało!
Każdy pomysł bądź sugestie przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach, jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubie wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak wiec zachęcam Cię do komentowania i zaglądania do Książek według Wiktorii.
Ślę buziaki :**