sobota, 24 października 2015

Wysiedzieć już nie umiem !

Hey !
Dziś dzień zaczynam z uśmiechem :-D widzicie jaka pogoda ? <3
Dla takiej pogody mam zarezerwowany uśmiech ( i to nie ma nic wspólnego z pysznym obiadem, który mam dziś :-P Ani trochę... ) 
Chyba po raz setny czytam ,, Obsydian '' jednak tak kocham tą książkę, że naprawdę ... a już 28 jest kolejna część na którą czekałam od początku wakacji ...
Pieniądze już grzecznie leżą odłożone na to cudo <3
Za 5 dni ,, Opposition '' ( mam nadzieję, że dobrze napisałam :-P ) trafi w moje chciwe łapki <3 
Już czekam na tą piękną chwile :-D jeszcze do szkoły nie chodzę bo mam stan zapalny układu oddechowego więc będę miała kiedy czytać <3
KOCHAM ,, OBSYDIAN '' 


 A to kocham od 28.10.2015 roku <3

 Mam nadzieję, że z pośród Was są osoby, które też czekają na tą super książkę :-D
No to może coś dla Was i dla mnie ?
Ogromne odliczanie ! 

To może zacznę : 
5 !!!! 


Tak czekam na 1, że wysiedzieć nie umiem :-P 
Na razie się odmeldowuję !
Bez odbioru ... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo próbuje prowadzić bardzo starannie, jednak nie wszystko mam idealnie, dlatego jeżeli widzisz jakieś błędy lub masz pomysł na ulepszenie mojego świata, pisz śmiało!
Każdy pomysł bądź sugestie przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach, jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubie wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak wiec zachęcam Cię do komentowania i zaglądania do Książek według Wiktorii.
Ślę buziaki :**