czwartek, 1 października 2015

Płomień Crossa

Hejka :-)
Byłam dziś w bibliotece ( moim niebie ) i uwaga, uwaga !
Wypożyczyłam 2 część ,, Dotyk Crossa " !!
Czytałam ,, Pięćdziesiąt twarzy Greya '' ( wszystkie części ), i myślałam, że lepszej od tej książki nie ma.
Jednak się myliłam ! 
,, Dotyk Crossa '' jest napisany bardziej uczuciowo od ,, Greya '' 
To czuje się czytając każdą stronę i słowo.
Jest jednak jedna rzecz nad którą ubolewam. A dokładniej .....
,, Dotyk Crossa '' jest bardzo podobny fabułą i akcją do ,, Greya ".
Jest pisany na jego podstawie, no ale przepraszam takie podobieństwa jak :
- Dziewczyna wpada do jego gabinetu. Obie lądują na kolana przed Greyem i Crossem
- Grey i Cross są tak samo bogaci, tak samo władczy i chcący wszystkim rządzić
- Eva i Ann, obie przeżyły trudne chwile przed spotkaniem Greya i Crossa
- W obu książkach jest to ,, przyciąganie windowe '' 

Nie chcę wam spoilerować, dlatego nic więcej o treści nie mówię.
U góry wymienione fakty to tylko z części pierwszej ,, Dotyk Crossa '', co będzie w drugiej dopiero się dowiem :-D


Mimo, tak podobnej fabuły i akcji w książkach obie gorąco polecam ! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo próbuje prowadzić bardzo starannie, jednak nie wszystko mam idealnie, dlatego jeżeli widzisz jakieś błędy lub masz pomysł na ulepszenie mojego świata, pisz śmiało!
Każdy pomysł bądź sugestie przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach, jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubie wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak wiec zachęcam Cię do komentowania i zaglądania do Książek według Wiktorii.
Ślę buziaki :**