środa, 21 października 2015

Mroczne umysły

Hejka.
W końcu przełamałam się i znów pisze. Przez ten czas, kiedy nie pisałam postów i w ogóle tak zniknęłam nie robiłam NIC. Od końca podstawówki nie  grałam na komputerze i tak przez ten okres ,, nic nie robienia '' grałam jak nałogowiec :-/
Tak, ale już znów jestem sobą. Teraz pewnie myślicie ,, tak kocha czytać a przez cały ten okres grała i nic nie przeczytała '' - jednak tak nie jest.
Podczas weekendu to był 17 i 18 przeczytałam :

1. ,, Nigdy nie gasną '' Bracken Alexandra


2. ,, Po zmierzchu '' Bracken Alexandra 


To są dwie kolejne części ,, Mroczne umysły '' Bracken Alexandry,


  którą przeczytałam tak dawno temu, że nie pamiętam :-P Z pierwszą częścią tej książki ,, Mroczne umysły '' Bracken Alexandry wiąże się bardzo ciekawa ( chciałam napisać książka a ma być historia ) historia. Przed wakacjami mój tata ściągał z internetu gry i dla mnie książkę, którą sama musiałam sobie wybrać, tak więc siedziałam przed monitorem laptopa i tak patrze , nic. No po godzinie rozmyślania tata w końcu ściągnął mi ,, Mroczne umysły '' Bracken Alexandry. I ta książka na tablecie potem leżała i leżała i nie tykałam jej, aż tak ,, na moment '' wzięłam do łapek i zaczęłam czytać. Kiedy już ją odkładałam, to był ranek następnego dnia i koniec całej książki. Pod sam koniec do tej pory pamiętam, że ryczałam jak najęta od 8 przez bite cztery godziny ! Nie mogłam się pogodzić z takim końcem tej książki ... ( w tedy nie wiedziałam, że mają być następne części ) i tak się obraziłam na pisarkę, że obiecałam sobie NIGDY więcej nie czytać jaj książek, bo za taki niesprawiedliwy koniec to ja po dziękuje. Później chodziłam jeszcze z głową w tej książce i coś tam słyszałam, że wyszła druga część a potem trzecia. Za te dwie kolejne części nie zabrałam się, ponieważ myślałam, że bohater który odszedł w pierwszej części ( żył , nie umarł ) nie pokaże się w kolejnych częściach a, ponieważ go POKOCHAŁAM to nie umiałam się czytać kontynuacji książki bez tego bohatera. I tak 17 na chwile przyjechałam do domu ( bo od 16 byłam u babci ) i chciałam sobie sama na czytnika e- book ściągnąć książkę i tak przez przypadek trafiłam na kolejne części. I tak sobie pomyślałam ,, ściągnę nie przeczytam '' jednak jak się można domyślić pożarłam obie części tak samo szybko jak je ściągnęłam i nie żałuje. Cała trylogia jest niesamowita !! Kocham ją i jej bohaterów !! Bardzo żałuję, że historia ta dobiegła końca bo .... nawet nie wiem .... bo kocham całą historie <3 !! 
Kończąc trzecią ( i ostatnią ) część tak bardzo płakałam, że nic nie widziałam bo łzy mi litery rozmazywały a co Wam zdradzę kończy się książka dobrze ! Płakałam na myśl o pożegnaniu z bohaterami i akcją. A teraz płaczę na myśl o kończeniu tego posta :-P
Odmeldowuję się !
Bez odbioru ....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo próbuje prowadzić bardzo starannie, jednak nie wszystko mam idealnie, dlatego jeżeli widzisz jakieś błędy lub masz pomysł na ulepszenie mojego świata, pisz śmiało!
Każdy pomysł bądź sugestie przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach, jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubie wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak wiec zachęcam Cię do komentowania i zaglądania do Książek według Wiktorii.
Ślę buziaki :**