piątek, 30 października 2015

Mam ją ! Świat się może skończyć po jej przeczytaniu ...

Hejka kochani !
Otóż wczoraj w księgarni w końcu była książka ,, Opposition '' Jennifer L. Armentrout i w końcu ją kupiłam ! 



Jak już zapłaciłam i wyszłam z księgarni ( z ogromnym bananem na twarzy i z książką w ręce.) . Musiałam wyglądać komicznie z tym uśmiechem bo ludzie z całej ulicy się na mnie gapili ( tak mi się przynajmniej zdaje ) i czułam się trochę głupio, ale to nie zmieniło faktu, i dale się szczerzyłam do okładki  :-D
( nadal nie umiem przestać się uśmiechać :) ) Kiedy opanowałam się do takiego stopnia, że zdołałam ruszyć do szkoły bez świadomości, że nogi ( które od wejścia do księgarni i zobaczenia mojej upragnione książki były jak z waty ) nie odmówią mi posłuszeństwa i dam radę ruszyć dalej bez spektakularnej gleby <3  No, ale właśnie wtedy jechał tramwaj i z okna zobaczyłam kolego- przyjaciela ( sama nie wiem jak go nazwać :-D ) i kiedy,  on spostrzegł mnie i mojego banana na ustach, też się wyszczerzył w uśmiechu :D Potem okazało się, że nie miałam iść do szkoły i wracałam do domu dobrą godzinę z nosem w książce <3 Mój ojciec mi nie pozwala czytać, więc musiałam poczytać do 15;40 i schować książkę ( co zrobiłam, ale z takim bólem jak po poszczale ) potem o 17, znów ojciec wyszedł i mogłam poczytać kolejne 40 min, bo po tym czasie, wrócił :-( doczytałam wczoraj do 77 strony. Dziś jak mnie obudził, o 6 rano, żebym zamknęła drzwi, od razu złapałam za książkę. I już ją skończyłam :-D Jest cudowna ! To jest niesamowite zakończenie takiej historii ! Ubolewam tylko nad faktem, że to koniec historii o Katy i Daemon' ie których pokochałam tak mocno jak własną śledzionę ;-P Ta książka i bohaterowie na zawsze zapisali się w moim malutkim serduszku !
Oceniam ją na 10/10 jest to cudowna historia którą każdemu polecam równie gorąco :-D Życie zaczyna się dopiero po przeczytaniu tej książki ! 
Odmeldowuje się z ogromnym uśmiechem ;-)
Bez odbioru.


P.S. Wiem, że tekst u góry się nie klei, ale taka jestem szczęśliwa, że ją przeczytałam, że nie myślę logicznie. Przepraszam ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo próbuje prowadzić bardzo starannie, jednak nie wszystko mam idealnie, dlatego jeżeli widzisz jakieś błędy lub masz pomysł na ulepszenie mojego świata, pisz śmiało!
Każdy pomysł bądź sugestie przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach, jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubie wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak wiec zachęcam Cię do komentowania i zaglądania do Książek według Wiktorii.
Ślę buziaki :**