czwartek, 29 października 2015

Księgarnie, a może niebo ?

Hej.

Wczoraj udało mi się trafić do księgarni ( aż dwóch ( tylko dwie mam w pobliżu nie licząc ,, matrasa '' który jest w pobliżu, ale jest zamknięty ) i okazało się, że żadna z nich nie posiada książki ,, Opposition '' Jennifer L. Armentrout na którą tak czekam :( Wczoraj wracałam z pustymi dłońmi, ale Panie w tych księgarniach powiedziały mi, że powinna być ta książka dziś lub jutro ( błagam, żeby była dzisiaj bo jutro z domu, do poniedziałku nie uda mi się wyrwać :(  ) a jak do poniedziałku będę miała czekać to zgłupieje !
Tak, więc dziś też wybieram się do obu księgarni, po tą książkę ( która mam nadzieję już będzie ) Nie pisałam wczoraj, bo miałam taki zepsuty humor, że jak położyłam się o 19 i tak spałam do 6 rano :) pierwszy raz tyle spałam :D - kiedyś, musi być pierwszy raz, no nie ? :-)
A co u mnie w domu ? Oprócz tego, że gram od 6 do 16 to nic, muzyka też gra 10 godzin :-*
Kocham muzykę ! 
U mnie jest to po mamie, ojciec nienawidzi słuchać muzyki bo jak mówi ,, głowa go boli jak leci '' i ja też słuchać nie mogę, kiedy jest w domu, zresztą kiedy jest w domu czytać też nie mogę, bo podobno ,, przeginasz z książkami, ty ich nie czytasz, ty je pożerasz ! '' - ojca słowa :)
Kocham książki !
To właśnie książki dają mi możliwość przeżycia czegoś niesamowitego ;-)
Odmeldowuje się ...
Bez odbioru.



,, Kto czyta książki, żyje podwójnie '' 
- Wisława Szymborska 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo próbuje prowadzić bardzo starannie, jednak nie wszystko mam idealnie, dlatego jeżeli widzisz jakieś błędy lub masz pomysł na ulepszenie mojego świata, pisz śmiało!
Każdy pomysł bądź sugestie przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach, jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubie wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak wiec zachęcam Cię do komentowania i zaglądania do Książek według Wiktorii.
Ślę buziaki :**