wtorek, 27 października 2015

Już jutro !

Hej !
Widzicie doczekaliśmy się ! Już JUTRO książka ,, Opposition '' dostanie się w moje ręce  
Jutro do szkoły idę napisać sprawdzian z biologii więc, jeżeli księgarnia będzie otwarta to wtedy kupię a jak nie to po południu kiedy będę szła do lekarza.
Dziś wywiadówka w szkole :-/ 
Zaczyna się o 17:00 więc około 19:00 będę martwa. Nie żartuję ... 
Będę martwa ! A kto mnie uratuje ? Nikt !
Nienawidzę wywiadówek ! Zresztą jak większość osób w moim wieku.
No, ale jutrzejszy dzień poprawia mi humor :-D
Będzie dobrze !
Mam nadzieję, że wy też macie tak, że kiedy jest słaby dzień to myśl o czymś miłym w najbliższych dniach poprawia Wam humorki :-P
Ja tak mam i się pod tym podpisuję !
A tak kompletnie na temat zdjęcie :-D Robione przeze mnie c-;


Mi się podoba nie wiem jak Wam :-*
Odmeldowuje się ...
Bez odbioru !







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo próbuje prowadzić bardzo starannie, jednak nie wszystko mam idealnie, dlatego jeżeli widzisz jakieś błędy lub masz pomysł na ulepszenie mojego świata, pisz śmiało!
Każdy pomysł bądź sugestie przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach, jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubie wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak wiec zachęcam Cię do komentowania i zaglądania do Książek według Wiktorii.
Ślę buziaki :**