poniedziałek, 26 października 2015

2 dni zostały !

Hejka.
Zostały 2 dni do premiery książki ,, Opposition '' Jennifer L. Armentrout !


Już tak długo czekam, że rzygać mi się chce ze szczęścia na premierę ! NARESZCIE !!
Kocham wcześniejsze części i bohaterów i ogólnie wszystko ! A teraz ?
Na myśl, że za dwa dni ma wejść to książka do księgarni słabo mi się robi ! 
To trochę przesada no, ale co poradzę, że zakochałam się w tej książce i czekam na dalszą część !
Nic... moja rodzina tego nie rozumie, ale może Wy zrozumiecie :P
Tak więc ogłaszam wszem i wobec, że do premiery ,, Opposition '' 

zostały dwa dni !! 

Za okrągłe dwa dni będę najszczęśliwsza na świecie ! Znaczy do lutego ... bo w tedy będę znów TAK BARDZO SZCZĘŚLIWA ! Ponieważ do lutego kupa czasu to nic jeszcze nie zdradzam ! :-P
Odmeldowuje się ...
Bez odbioru.


Cytat :

 '' I broke every rule of my kind to heal you and keep you with me. I married you and burned down an entire city to keep you safe. I've killed for you. Did you think I'd forget what you mean to me? That anything in this world - in any world - would be stronger than my love for you? ,, - Opposition 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo próbuje prowadzić bardzo starannie, jednak nie wszystko mam idealnie, dlatego jeżeli widzisz jakieś błędy lub masz pomysł na ulepszenie mojego świata, pisz śmiało!
Każdy pomysł bądź sugestie przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach, jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubie wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak wiec zachęcam Cię do komentowania i zaglądania do Książek według Wiktorii.
Ślę buziaki :**