poniedziałek, 21 września 2015

Tramwaj

Witajcie !
Nie uwierzycie ! W sobotę wstawiłam posta pod tytułem ,, chłopak '' a teraz będzie ,, tramwaj ".
otóż dziś rano tak długo się ubierałam ( siedziałam na łóżku i przeklinałam, że taka wczesna godzina w ogóle istnieje ), że gdybym szła piechotą do szkoły to bym była na 2 lekcje a tego nie chciałam bo miałam Polski, dlatego poszłam na tramwaj.

Kiedy zajechałam na drugi przystanek mój przyjaciel wsiadł i razem jadąc gadaliśmy i się śmialiśmy, aż zaczęłam temat bierzmowania. Kacper ( mój przyjaciel ) zrobił minę i zapytał gdzie się zapisuje do bierzmowania i wtedy taki trochę starszy chłopak zaczął do mnie mówić i się uśmiechać, temat był bierzmowania, ale uwierz cię nie często zdarz mi się, że obcy chłopak się do mnie uśmiecha i zaczyna rozmowę !
Kiedy wysiedliśmy z tramwaju spojrzałam się na niego a on się do mnie uśmiechnął !
To było bardzo miłe z jego strony, nie myślałam, że tacy mili ludzie chodzą po kuli ziemskiej !
Jednak, gdy Kacper i ja zostaliśmy sami, zaczął mi docinać, że spodobałam się tamtemu chłopakowi !
Zazdrosny się zrobił <3 Kochany Kacperek zawsze się martwi.
Mam ogromną nadzieję, że was też coś takiego już, albo wkrótce spotka.


P.S. Wiem, że są dziewczyny którym taka sytuacja zdarza się dwa razy dziennie, ale one są piękne i przyciągają uwagę a ja ? Jestem jak cień w szarym koncie. To dla mnie naprawdę było wspaniałe <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo próbuje prowadzić bardzo starannie, jednak nie wszystko mam idealnie, dlatego jeżeli widzisz jakieś błędy lub masz pomysł na ulepszenie mojego świata, pisz śmiało!
Każdy pomysł bądź sugestie przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach, jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubie wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak wiec zachęcam Cię do komentowania i zaglądania do Książek według Wiktorii.
Ślę buziaki :**