poniedziałek, 21 września 2015

Raj

Hejka.
Nareszcie w mojej szkole została otwarta biblioteka, oczywiście po pierwszej lekcji pobiegłam tam po książki i oto mam  je i chce się z Wam podzieliś ich tytułami :
1. Jest to książka Liz Braswell ,, Dziewięć żyć Chleo King:  Upadła ''
2. Jest to druga część Liz Braswell  ,, Dziewięć żyć Chleo King: Uprowadzona ''
3. Jest to trzecia część Liz Braswell ,, Dziewięć żyć Chleo King: Wybrana ''



I czwartą książką jaką wypożyczyłam jest
4. Jest to książka Johna Green ,, Papierowe miasta '' 

Od początku miesiąca czekałam na otwarcie mojej biblioteki i bardzo mnie cieszy dzisiejszy dzień i książki, które udało mi się upolować <3 Pierwszą część ,, Dziewięć żyć Chleo King "' czytałam przed wakacjami i kiedy skończyłam okazało się, że nie ma drugiej i tak nie przeczytałam wszystkich części, a teraz mam wszystkie i zaczynam od samego początku <3 Mam nadzieję, że czekacie na recenzje !
Wasza ( bardzo happy z powodu książek ) White 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo próbuje prowadzić bardzo starannie, jednak nie wszystko mam idealnie, dlatego jeżeli widzisz jakieś błędy lub masz pomysł na ulepszenie mojego świata, pisz śmiało!
Każdy pomysł bądź sugestie przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach, jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubie wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak wiec zachęcam Cię do komentowania i zaglądania do Książek według Wiktorii.
Ślę buziaki :**