niedziela, 13 września 2015

Przed i po a co pomiędzy ?

Wróciłam z kościoła :-)
 Jednak bez książeczki a dlaczego ?
Dla młodzieży msze był o 9:30 jak już wcześniej wspomniałam a ja poszłam później i nic :-( Będę musiała iść do kancelarii kościelnej i tam poprosić o książeczkę do bierzmowania i dowiedzieć się co i jak.
Pójdę w czwartek ponieważ kończę o 12:30, ale tylko i wyłącznie dlatego, że mam zwolnienie lekarskie z WF z powodu zapalenia krtani i tchawicy.
Masakra a tak mi się nie chce :-P Jestem leniem oj i to ogromnym !
Będę musiała to przeżyć trudno ;-)
Jutro szkoła a ja nic nie umiem :-0
Pomocy !
Wczoraj usiadłam do książek i naprawdę chciałam się uczuć słowo, ale książka ,, Obsydian '' mówiła mi tak cichutko ,, White choć poczytaj mnie. Tylko momencik naprawdę. Choć proszę '' - kto by temu odmówił ?
No ja nie odmówiłam i tak spędziłam czytając książkę calutki boży dzień :-/
Dziś biorę się do roboty słówko ;-*
A może jednak
                                 ............................

I w takiej nieświadomości Was zostawię <3 
Miłego ranko - popołudnia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo próbuje prowadzić bardzo starannie, jednak nie wszystko mam idealnie, dlatego jeżeli widzisz jakieś błędy lub masz pomysł na ulepszenie mojego świata, pisz śmiało!
Każdy pomysł bądź sugestie przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach, jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubie wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak wiec zachęcam Cię do komentowania i zaglądania do Książek według Wiktorii.
Ślę buziaki :**