poniedziałek, 14 września 2015

,, Pomiędzy '' Tara Hudson - recenzja

Książka; Pomiędzy
Tytuł oryginału; Hereafter
Autor; Tara Hudson
Tłumaczenie; Natalia Mętrak
Liczba stron; 404
Wydawnictwo; Jaguar
Data wydania; 21 września 2011
Ocena; 6


      Książka ,, Pomiędzy '' to powieść dosyć specyficzna, biorąc pod uwagę dzisiejsze rodzaje bestsellerów. Ta książka ma w sobie coś co przyciąga uwagę czytelnika.
 
    Amelia budzi się w wodach ciemnej rzeki i wie tylko jedno ....., że nie żyje. Nie pamięta, kiedy ani jak zginęła. Tak naprawdę nic nie pamięta. Rozpoczyna tułaczkę pomiędzy ludźmi. Chodzi, krzyczy i prosi jednak to nic nie daje, ludzie dalej jej nie widzą. Amelia pozbawiona już nadziei na towarzystwo i powrotu do żywych, nagle, na skutek wypadku ratuje życie chłopakowi. I ta jedna chwila daje jej ogromną nadzieję na przyszłość. Chłopak wraz z Amelią zaczyna odkrywać przeszłość dziewczyny i w jaki sposób umarła. Prawda jaką odkrywają może, załamać Amelie. Czy dziewczyna da radę znieść prawdę swojego przeszłego życia i tajemnicę śmierci ? Czy między duchem a człowiekiem, może powstać silne uczucie miłosne ?

    Książka ,, Pomiędzy '' pokazuje w przybliżeniu, jak niektóre osoby na świecie wyobrażają sobie ,, życie po śmierci ''. W tym wypadku to bajkowa opowieść o śmierci, nadziei, miłości i dochodzeniu do prawdy o swoim życiu. Książka wciąga w swoją historię i trzyma w niej aż po ostatnią stronę. Jest to opowieść kilkutomowa, dlatego po przeczytaniu i zakochaniu się w bohaterach, możemy kontynuować ich poznawanie. Najgorsze, jednak jest to, że w języku polskim jest tylko pierwsza część. Resztę można przeczytać w oryginale.
Według mnie, autorka spisała się na medal. Książka nie jest jedną z najlepszych jakie czytałam, bo w niektórym momentach jest nudna, potem się rozkręca,  a później z kolei znowu się robi nudna.

    Autora próbowała napisać książkę, która będzie miała coraz szybszą akcję i będzie coraz bardziej wciągała w przygody Amelii, jednak to nie wyszło. W niektórych momentach jest nudna i ciągnie się niemiłosiernie a w niektórych znowu wciąga i zachęca do dalszego czytania. Książka fajna, ale nie zachwyca, mimo to warta przeczytania. Nadaje się do przeczytania na chłodny wieczór.



 ,, Jestem tak realna, jak tylko duch być potrafi '' 
- ,, Pomiędzy '' Tara Hudson 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo próbuje prowadzić bardzo starannie, jednak nie wszystko mam idealnie, dlatego jeżeli widzisz jakieś błędy lub masz pomysł na ulepszenie mojego świata, pisz śmiało!
Każdy pomysł bądź sugestie przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach, jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubie wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak wiec zachęcam Cię do komentowania i zaglądania do Książek według Wiktorii.
Ślę buziaki :**