niedziela, 20 września 2015

,, Podwieczność '' Brodi Ashton - recenzja


Książka; Podwieczność 
Tytuł oryginału; Everneath 
Autor; Brodi Ashton 
Tłumaczenie; Agnieszka Brodzik 
Cykl; Podwieczność
Liczba stron; 384
Wydawnictwo; Papierowy Księżyc 
Data wydania; 22 maja 2013r. 
Ocena; 9/ 10 

    ,, Podwieczność '' jest jedną z książek o tematyce związanej z mitologią Grecką, w tym wypadku jest to mitologia opowiadająca historię Odyseusza. Nikki Becket, z reguły zwykła nastolatka, posiadająca kochającego chłopaka i mogłoby się wydawać idealne życie.

    W pewnym momencie, jednak Nikki znika. Powraca po długiej nieobecności z podziemia zwanej inaczej ,, Podwiecznością ''. Jej życie zmienia się diametralnie. Przed zniknięciem lubiana i popularna, jednak po powrocie samotna i wytykana palcami. Nikki dostała sześć miesięcy na pożegnanie się z dotychczasowym życiem i po upłynięciu tego czasu, zniknie na zawsze.

    Za dziewczyną, na powierzchnię przybywa Cole, który upewnia ją w przekonaniu, że podziemie się o nią upomni w odpowiednim czasie i przed tym nie ma ucieczki. Cole przekonuje Nikki, żeby nie umierała w podziemiu tylko, żeby została jego żoną i rządziła wraz z nim w podziemiu, jednak dziewczyna jest nie ugięta.
Nikki ma dokładnie sześć miesięcy, żeby odnaleźć odkupienie, jeżeli ono w ogóle istnieje. Dziewczyna wie, że nie ma szans, na zmienienie już przypieczętowanego losu więc próbuje naprawić wszystkie krzywdy, które wyrządziło jej odejście.

    Nikki Beckett i Jake to para nastolatków, którzy zaczynali od wielkiej przyjaźni, jednak z czasem przerodziło się to w miłość. To para, która po trudnych przeżyciach dalej potrafi czuć do siebie coś niesamowitego, co w dzisiejszych czasach jest rzadkością. Książka ta ukazuje nie tylko niesamowicie wciągającą historie, ale również pokazuje mitologie Odyseusza w całkowicie nowej odsłonie.




 ,, - Dobrze wyglądasz, Will - powiedziałam.

- Lepiej niż ostatnim razem, kiedy mnie widziałaś.
- Nie byłam pewna, czy będziesz to pamiętał.
- Pamiętać jest łatwo. To zapomnienie jest prawdziwą sztuką. '' 


- ,, Podwieczność '' Brodi Ashton 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo próbuje prowadzić bardzo starannie, jednak nie wszystko mam idealnie, dlatego jeżeli widzisz jakieś błędy lub masz pomysł na ulepszenie mojego świata, pisz śmiało!
Każdy pomysł bądź sugestie przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach, jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubie wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak wiec zachęcam Cię do komentowania i zaglądania do Książek według Wiktorii.
Ślę buziaki :**