piątek, 11 września 2015

Piątek

I tak oczekiwany nadszedł piątek.
Czekałam na niego od poniedziałku :-P
Szokiem dla mnie jednak jest fakt, że przed końcem szkoły jeszcze nie wiem co będę robiła a tutaj klops bo już od wczoraj wiem co będę robiła.
Zawsze było tak, że wybija godzina 15, wychodzę ze szkoły i idę z głową w chmurach myśląc ,, co dziś będę robić ? ''
A teraz co będę robić :-( będę smutna snuła się, ponieważ nie będę miała o czym myśleć :-(


Żartuje ! Słuchawki ratują moje kruche życie :-P Muszę kończyć bo szkoła mnie goni :-P
Miłego dnia :-)



P.S, Boże jaki słodki jest ten potwór <3 Serce mi się rozpływa :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo próbuje prowadzić bardzo starannie, jednak nie wszystko mam idealnie, dlatego jeżeli widzisz jakieś błędy lub masz pomysł na ulepszenie mojego świata, pisz śmiało!
Każdy pomysł bądź sugestie przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach, jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubie wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak wiec zachęcam Cię do komentowania i zaglądania do Książek według Wiktorii.
Ślę buziaki :**