wtorek, 15 września 2015

Odbiór

Witajcie kochani :-)
Zacznę od przeprosin a więc przepraszam ;-)
Wiem godzina 18:00 a na blogu 0 postów SKANDAL !!
Jednak ze szkoły pojechaliśmy dziś na ,, ciekawą fizykę " na wykłady i w domu jestem dopiero od 30 min :-( To też powód liczby zerowej postów wrzuconych dla Was :-(
Jednak mimo zmęczenia bo położyłam się spać o 2 to biorę się za zadania więc w między czasie napisze recenzję i jakieś tam jeszcze postu słówko <3 
Tak więc czekajcie na moje posty ;-D zaraz ( nie wiem może za godzinę ) jeden Was powita ;-P


Dzięki biorę się do roboty do zobaczenia :-P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo próbuje prowadzić bardzo starannie, jednak nie wszystko mam idealnie, dlatego jeżeli widzisz jakieś błędy lub masz pomysł na ulepszenie mojego świata, pisz śmiało!
Każdy pomysł bądź sugestie przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach, jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubie wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak wiec zachęcam Cię do komentowania i zaglądania do Książek według Wiktorii.
Ślę buziaki :**