czwartek, 17 września 2015

Nowy wygląd #2 ?

Hejka :-P
Pewnie zastanawiacie się czemu nowy wygląd #2 a nie jeden ?
Mój poprzedni post ,, Feniks " na początku nazywał się ,, nowy wygląd ? ", ale po napisaniu treści całkiem temat był nie do treści, dlatego zmieniłam temat a ten jest #2 :-D




Pewnie zauważyliście, że zmieniłam wygląd mojego bloga ?
Na początku zmian miał wyglądać inaczej, ale gdy zobaczyłam ten pociąg wiedziałam, że pociąg będzie na stoo :-D
I jest.
Dałam pociąg bo czuje się do niego podobna.
Pociąg gna do celu i zatrzymuje się tylko na stacjach, ze mną jest tak samo, dlatego pociąg !
Ciekawe ....
Mam problem !!
Siedzę sobie dziś i myślę, że mam problem, ogromny problem !
W życiu przeczytałam tyle książek, że nie wiem która jako pierwsza zasługuje na recenzję
- AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!
Chyba będę losowała losy i to mi da fair wynik.
Mam nadzieję, że nie zranię tym, żadnej książki jeśli tak to bardzo Was książeczki przepraszam !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo próbuje prowadzić bardzo starannie, jednak nie wszystko mam idealnie, dlatego jeżeli widzisz jakieś błędy lub masz pomysł na ulepszenie mojego świata, pisz śmiało!
Każdy pomysł bądź sugestie przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach, jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubie wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak wiec zachęcam Cię do komentowania i zaglądania do Książek według Wiktorii.
Ślę buziaki :**