czwartek, 17 września 2015

Feniks

Hejka :-)
Nie wiem o które to czytacie, ale teraz piszę o godzinie 1;57 w nocy :-P
Czemu jeszcze nie śpię, prawda ?
Widzicie w tym roku mam lekcje francuskiego z moją dyrektorką, która bardzo mnie nie lubi, dlatego tłumaczyłam sobie całą jutrzejszą lekcję w podręczniku, żeby wiedzieć co robimy na lekcjach, bo mój francuski to bardzo kulawy jest, ehh.
Kocham języki obce, ale francuski jeszcze z dyrektorką to dla mnie śmierć !
Na jej lekcjach umieram i powstaje chyba tysiąc razy jak feniks.


Mam takie nerwy przed jutrzejszą lekcją, że brzuch mnie boli.
Przepraszam nie jutrzejszą lekcją tylko dzisiejszą !
Pomocy, trzymajcie kciuki za moją lekcję, błagam, żebym jedynki nie załapała za jakieś pytanie :-P
W tym roku staram się o pasek, dlatego zależy mi, żeby jedynki nie załapać :-D
Wiem, że dziwnie to brzmi, ale osoby które chodzą ze mną do szkoły wiedzą, że u mnie nauka cała idzie kulawo, za to czytanie książek idzie jak błyskawica ;-P
Chodzę do szkoły a książki czytam tak czy tak więc ja zawsze mam czas na książki !
ZAWSZE ! 
Miłego ranka, popołudnia czy jeszcze nocy ( pisze tak bo nie wiem kiedy to wrzucę, chyba rano czyli teraz :-P ehh moja inteligencja przekracza granice )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo próbuje prowadzić bardzo starannie, jednak nie wszystko mam idealnie, dlatego jeżeli widzisz jakieś błędy lub masz pomysł na ulepszenie mojego świata, pisz śmiało!
Każdy pomysł bądź sugestie przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach, jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubie wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak wiec zachęcam Cię do komentowania i zaglądania do Książek według Wiktorii.
Ślę buziaki :**