środa, 23 września 2015

Dotyk Crossa

Witajcie.
Tak jak Wam wczoraj mówiłam skończyłam ,, Dotyk Crossa '' i zaczęłam ,, Papierowe miasta '' 


                Skończyłam ; 


                    Zaczęłam ; 



               Za ,, Dotyk Crossa '' wzięłam się dzięki mojej koleżance z równoległej klasy. Polecała mi ją od dłuższego czasu, ale miałam taki grafik ,, książkowy '', że nie udało mi się jej nigdzie wcisnąć. Przykro mi, że tyle czasu zajęła mi książka, ponieważ był super.
             Sylvia Day jest autorką dwunastu powieści, które znajdują się na pierwszych miejscach międzynarodowych list bestsellerów. Nie znałam jej wcześniej, ale bardzo mi zaimponowała i doceniam ją jako pisarz. jest bardzo ciekawym pisarzem, który według mnie może nas jeszcze wieloma rzeczami zaskoczyć.
              ,, Dotyk Crossa '' jest to książka o treści erotycznej, dla fanów ,, Piędziesięciu  twarzy Greya'' jest idealna. Wyobraz sobie, że zaczynasz pracę w ogromnym biurze i tam wpadasz na faceta tak gorącego, jak ogień. Okazuje się, że to szef twojego szefa i co teraz ?. Eva ( główna bohaterka ) jest zaczarowana nową znajomością jednak .... nie bez wzajemności. Pan Cross bowiem, również zaintrygował się Panną Evą. Między nimi dochodzi do gorącego romansu. Jednak czy przyszłość stanie im na drodzę do szczęścia ? Czy mimo przeszkód dadzą sobie szansę na szczęście i miłość ? Czy bagaż, który oboje noszą na plecach przeszkodzi im ?
                  Ta książka bardzo mnie zaintrygowałam bo pomimo sexu ( którego jest tam multum ) ma głębszą treść. Są gorące sceny i pełne smutku. Bardzo podobała mi się ta książka i z niecierpliwieniem czekam na drugą część ! Mam trzecią już w domu jednak chce przed trzecią przeczytać drugą. Muszę się przyznać, że nie raz czytałam trylogie w innej kolejności niż jest napisana. :-P Książkę ,, Rywalki '' przeczytałam pierwsza część, trzecia część, druga część i czwarta :-P Taka jestem i taką mnie lubicie.

Gorąco polecam książkę ,, Dotyk Crossa '' !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo próbuje prowadzić bardzo starannie, jednak nie wszystko mam idealnie, dlatego jeżeli widzisz jakieś błędy lub masz pomysł na ulepszenie mojego świata, pisz śmiało!
Każdy pomysł bądź sugestie przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach, jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubie wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak wiec zachęcam Cię do komentowania i zaglądania do Książek według Wiktorii.
Ślę buziaki :**