środa, 16 września 2015

Dlaczego warto uczyć się muzyki ??

W niedzielę siedziałam nad plakatem na muzykę dla brata, czemu ?
Otóż ja go robiłam ponieważ mój brat to katastrofa artystyczna !
Mimo to lubię jego prace bo słodko jest kiedy daje ci narysowany rysunek ( mimo, iż mam potem problem z skojarzeniem co przedstawia owy obrazek, a zapytać nie wypada )
No, ale wracając ja też talentu nie mam żadnego, ale jak ja narysuje to przynajmniej wiadomo tak do 50% co przedstawia obrazek :-P
Mój antytalent jest powalający :-P
Jednak mimo mojego antytalentu pokaże Wam moją pracę !
Tylko się nie śmiać z mojego antytalentu ! Żartuje wolno Wam sama mam z niego niezły ubaw :-P


Miał to być plakat na temat ,, Dlaczego uczymy się muzyki '' oczywiście dostał 6 a ja na lekcjach następnego dnia spałam bo robiłam go do 5 i spałam 1h .
A czemu miał robić ten plakat ?
Nie uwierzycie bo jego genialny kolega zapytał nauczycielkę z muzyki ,, Dlaczego my uczymy się muzyki " po prostu jakby nie mógł trzymać języka za zębami -.-
Po prostu załamka :-P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo próbuje prowadzić bardzo starannie, jednak nie wszystko mam idealnie, dlatego jeżeli widzisz jakieś błędy lub masz pomysł na ulepszenie mojego świata, pisz śmiało!
Każdy pomysł bądź sugestie przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach, jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubie wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak wiec zachęcam Cię do komentowania i zaglądania do Książek według Wiktorii.
Ślę buziaki :**