sobota, 19 września 2015

Chłopak

Witajcie.
Spotkałam dziś wredną świnię.
Nie żartuje. Wracam z sklepu przez park z słuchawkami i nosem w książce i zagaduje mnie jakiś chłopak.
Zapytał mnie czy nazywam się Kasia jakaś tam ja mówię, że nie i odchodzę a on za mną krzyczy, że jestem grubą krową i jakieś tam jeszcze przezwiska.
Ludzie chłopak młodszy ode mnie !!
Po prostu cholernie źle wychowany no bo kto tak się zwraca do kogoś nieznajomego ?
Powiedział to do mnie chyba, żeby się popisać przed dwoma dziewczynami z którymi siedział, ale uwierzcie mi na słowo te dziewczyn to też takie świnie, że naprawdę szkoda gadać. Nie wiem jak można tak się popisywać przed takimi dziewczynami ?
Zabolało mnie to na, ale co maiłam zrobić ?
Nawrzeszczeć na nich ? Powyzywać ich ? Powiem Wam, że nie chciałam zniżać się do ich poziomu. On był po prostu za niski i kropka.


Mam nadzieję, że Wy przynajmniej nie macie takich historii.
I, że takie chamy chodzą po ziemi, magia :-(
Do zobaczenia jeszcze dziś !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo próbuje prowadzić bardzo starannie, jednak nie wszystko mam idealnie, dlatego jeżeli widzisz jakieś błędy lub masz pomysł na ulepszenie mojego świata, pisz śmiało!
Każdy pomysł bądź sugestie przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach, jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubie wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak wiec zachęcam Cię do komentowania i zaglądania do Książek według Wiktorii.
Ślę buziaki :**