wtorek, 15 września 2015

Bloger kosmita ?

Mam pomysł !
W poprzednim blog pisałam, że byłam na wykładach ,, ciekawa fizyka ( bardzo ciekawa .... ) moja koleżanka gadała ze mną o blogu i blogerach.
Nigdy jej o tym blogu nie mówiłam, dlatego nie wiem nic o mojej pasji a jednak zaciekawiła mnie takim zdaniem :
- Blogerzy to kosmici ! Zawsze mają czas na napisanie posta wstawienie go i jeszcze na byciu na nim i zmienianiu wyglądu bloga ! Cudy cudy

To mnie zaciekawiło. Czy tak naprawdę jest ? Czy zawsze my blogerzy mam czas na posta ? Czy cały czas na nim siedzimy ? Czy jesteśmy kosmitami ?
Oczywiście, że nie ;-P
Wyglądać może to, że nic innego nie robimy tylko piszemy i blogiem żyjemy, jednak tak nie jest :-P Sprawdziłam to na własnej skórze :-P
Nie raz posta pisze innego dnia a następnego dnia tylko wchodzę na bloga i na posty w nie wydanej wersji i tylko klikam ,, udostępnij ''.
Posty trzeba pisać i dla blogerów to ogromna radość, jednak czas nie daje nam tyle czasu przeznaczyć na bloga ile byśmy chcieli. Mimo naszej przykrości :-P


To jest prawda :-P 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo próbuje prowadzić bardzo starannie, jednak nie wszystko mam idealnie, dlatego jeżeli widzisz jakieś błędy lub masz pomysł na ulepszenie mojego świata, pisz śmiało!
Każdy pomysł bądź sugestie przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach, jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubie wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak wiec zachęcam Cię do komentowania i zaglądania do Książek według Wiktorii.
Ślę buziaki :**