poniedziałek, 14 września 2015

Akademia dobra i zła

Witajcie na moim blogu :-P
Na moim blogu, ponieważ musisz tutaj być, aby to czytać :-P 
Wiem, wiem jestem wkurzająca, ale nie o tym dziś. 
Jak pewnie już z nazwy posta wiecie będę mówiła o książce ,, Akademia dobra i zła " autora Soman Chainani.
Tak naprawdę to na razie nie mam o niej zdania, ponieważ dzisiaj zaczęłam i nic Wam nie zdradzę na jej temat :-)
Kiedy przeczytam napisze specjalnie dla Was recenzję na jej temat :-)
Jednak nie obiecuje, że będzie to szybko bo jestem zabiegana ( co już dobrze wiecie )


P.S. Piękna okładka <3 Wydaje mi się, że po zaczęciu książki najbardziej zbliżona z charakteru jestem z Agatą ( dziewczyna w czarnych włosach )
Miłego kochani <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo próbuje prowadzić bardzo starannie, jednak nie wszystko mam idealnie, dlatego jeżeli widzisz jakieś błędy lub masz pomysł na ulepszenie mojego świata, pisz śmiało!
Każdy pomysł bądź sugestie przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach, jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubie wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak wiec zachęcam Cię do komentowania i zaglądania do Książek według Wiktorii.
Ślę buziaki :**